Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:03:15 GMT

۳۸ دوربین پلاک خوان در شاهرود راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۸۰۳

۳۸ دوربین پلاک خوان در شاهرود راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح‌الامین قاسمی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مانیتورینگ شاهرود، تأکید کرد: با همراهی شهرداری شاهرود خوشبختانه شاهد راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرستان شاهرود از امروز رسماً به بهره‌برداری و ۳۸ دوربین پلاک خوان در تمام سطح شهر راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این مرکز مانیتورند ازاین‌پس کنترل ترافیک را در سطح شهر بر عهده دارد، افزود: نظارت و کنترل ترافیک دو محور اصلی این مرکز خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین کاربرد دیگر این مرکز را در مواقع مدیریت بحران دانست و تأکید کرد: غالب دوربین‌های نصب‌شده در سطح شهر قابلیت تحرک دارند و این درست همان مرکزی است که در شهرهای بزرگ نیز دیده می‌شود.

قاسمی بابیان اینکه مرکز کنترل ترافیک شاهرود به همت شهرداری ساخته‌شده است، بیان کرد: همراهی بین دستگاهی یکی از ضرورت‌های برقراری نظم در سراسر جامعه است که خوشبختانه این امر در بین نهادهای ذی‌ربط در شهرستان شاهرود و استان سمنان دیده می‌شود.

کد خبر 4460801

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شاهرود مرکز کنترل ترافیک نیروی انتظامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه عصر دیروز بر اثر  برخورد  یک دستگاه خودروی پژو پارس با  یک دستگاه خودروی سوناتا در کیلومتر ۸۰ محور سبزوار به شاهرود در محدوده  شهر داورزن رخ داد.   فائق نیا افزود: ۵ مصدوم توسط کارشناسان اورژانس در محل بصورت سرپایی مداوا شدند و ۳ مصدوم دیگر بوسیله آمبولانس‌های اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.    وی گفت :‌کارشناسان پلیس در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها سفر با قطار را اطمینان بخش می کند
  • سفر با قطار اطمینان بخش است/رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • کنترل آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان در کشور/ راه‌اندازی مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟