Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:24:36 GMT

دو نیروی تازه‌نفس، عضو اصلی هیات مدیره شرکت نفت شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۸۵۵

دو نیروی تازه‌نفس، عضو اصلی هیات مدیره شرکت نفت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس‎جمهوری بر ضرورت بهره‎مندی از حضور جوانان متخصص، متعهد، شایسته و توانمند کشور در سطوح مدیریتی و همچنین تاکید بر حضور موثرتر زنان توانمند در عرصه‎های مدیریتی، با دستور بیژن زنگنه، وزیر نفت و برای نخستین بار در طول سال‎های فعالیت شرکت ملی نفت ایران، یک زن به عضویت هیات مدیره این شرکت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق با اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، هیات مدیره این شرکت از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است و مسئولیت‎های سنگینی از جمله تدوین خط مشی، راهبردها، سیاست‎ها و برنامه‎های کلان جهت تصویب مجمع عمومی، تصویب برنامه‎های عملیاتی، تأیید بودجه تفصیلی و ارقام منابع و مصارف آن، بررسی و صدور مجوز عقد قراردادهای شرکت و رفع اختلافات مربوط به قراردادها را بر عهده دارد.

گودرزی، کارشناس قراردادها و دعاوی خارجی مدیریت امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران، دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین‎الملل از دانشگاه شهیدبهشتی، کارشناسی ارشد حقوق نفت و گاز از دانشگاه داندی (اسکاتلند) و دکترای حقوق نفت و گاز از دانشگاه تهران است و در سوابق و فعالیت‎های اجرایی وی، می‎توان به عضویت در کمیته تهیه و تنظیم قراردادهای جدید نفتی در شرکت ملی نفت ایران، مذاکره‎کننده ارشد حقوقی در قراردادهای بالادستی، مشاور حقوقی کمیته بازنگری قراردادهای نفتی، دبیر هیئت تطبیق قراردادهای نفتی، تدریس در دانشگاه و داوری در مجلات علمی پژوهشی تخصصی اشاره کرد.

متن حکم انتصاب به شرح زیر است:

«حسب اختیارات تفویض شده به اینجانب، از سوی مجمع عمومی محترم شرکت ملی نفت ایران، مستند به مواد ۲۸ و ۲۹ قانون اساسنامه این شرکت مصوب ۱۳۹۵.۱.۲۳، با عنایت به تعهد و تخصص سرکار عالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به مدت ۴ سال، به عنوان عضو اصلی هیئت‎مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب می‎شوید. 
از خداوند قادر متعال برای سرکار عالی در این مسئولیت خطیر، با همکاری دیگر اعضای محترم هیئت‎مدیره شرکت، توفیق خدمت به مردم و صیانت از اموال و امانت ملی که به شما سپرده می‎شود، مسئلت می‎کنم.

سرکار علاوه بر مسئولیت‌‎هایی که به موجب قانون، به عنوان عضو هیات‎مدیره این شرکت بر عهده خواهید داشت، باید دقت فرمایید اکنون که در اجرای سیاست‎های نظام و دولت در ارتقای جایگاه جوانان و زنان در ساختار مدیریتی کشور، به عنوان نخستین بانویی که به عضویت مهم‎ترین بنگاه اقتصادی کشور منصوب می‎شوید، مسئولیتی مهم نیز در ارائه الگوی مدیریتی یک خانم متعهد در چنین مسئولیت سنگین نیز بر عهده خواهید داشت.»

خوشرو وارد هیات مدیره شرکت نفت شد

همچنین در متن حکم بیژن زنگنه خطاب به سعید خوشرو آمده است: حسب اختیار تفویض شده به اینجانب، از سوی مجمع عمومی محترم شرکت ملی نفت ایران، مستند به مواد ۲۸ و ۲۹ قانون اساسنامه این شرکت مصوب ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۵، با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به مدت چهار سال، به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب می‌شوید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر، با همکاری دیگر اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، توفیق خدمت به مردم و صیانت از اموال و امانت ملی که به شما سپرده می‌شود، مسئلت می‌کنم.

سعید خوشرو دانش‌آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد است که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان گذرانده است. بیش از ۲۰ سال در بخش‎های مختلف صنعت نفت اشتغال داشته و طی ۱۰ سال گذشته در امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران، سمت‎هایی از جمله معاونت بازاریابی فرآورده‎های نفتی، مسئولیت فرآورده‎های نفتی و میعانات گازی در دفتر امور بین‌الملل در چین، ریاست واحد فروش داخلی میعانات گازی و ریاست واحد بررسی قیمت فرآورده را به عهده داشته است.

کد خبر 4460814

منبع: مهر

کلیدواژه: بیژن نامدار زنگنه تولید نفت سعید خوشرو شرکت ملی نفت ایران قیمت نفت وزارت نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی

محمود قلی‌زاده از کشف یک مورد زمین خواری در اراضی ملی در منطقه هیر خبر داد و اظهار کرد: بعد از گشت زنی و کنترل مسؤول منابع طبیعی شهر هیر و به دنبال مشاهده اقدامات عمرانی در حوزه منابع طبیعی و استعلام یو. تی. ام و مختصات محل اجرا این زمین‌خواری مشخص شد.

به گزارش مهر، وی افزود: در پی این اقدام فردی که مدیریت یکی از شرکت‌های خصوصی در سطح استان را دارد با سو استفاده موقعیت خود و آشنایی به محل اقدام به فروش سه قطعه زمین به متراژ‌های ۱۸۵ متر و ۲۰۰ متر و ۱۲۰ متر کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: مستندات نشان می‌دهد خریداران این زمین‌ها کاملاً از کلاهبرداری بودن این موضوع بی‌اطلاع هستند که موضوع در اسرع وقت تشکیل پرونده شد و به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: از همه افرادی که زمین‌های مشکوکی بدون استعلام از منابع طبیعی و اطمینان از غیر ملی بودن اراضی خریداری کردند جهت اطلاع از وضعیت زمین مورد معامله استعلامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به صورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد