Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:38:42 GMT

دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۹۳۸

دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می یابد

بیرجند ـ ایرنا ـ کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس همدیدی و آینده نگری نقشه های پیش یابی دمای هوای استان از امشب به طور متوسط سه تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

سمیه لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین احتمال بارش خفیف برای شمال شرق استان از جمله شهرستان قاین و حاجی آباد زیرکوه قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: به تدریج در 24 ساعت آینده دمای هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته نیز شاهد بارندگی های خفیف در برخی نقاط استان بودیم که شهرستان سرایان با پنج میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: همچنین طی 24 ساعت گذشته در برخی نقاط شهرستان های فردوس، قاین و طبس بین یک تا چهار میلمتر بارندگی ثبت شده است.
لطفی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته سربیشه با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و نهبندان با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بوده است.
7557 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كاهش دما بارش باران خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم