Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج- ايرنا - مشاور رئيس جمهوري در امور ايثارگران گفت: استخدامي در دولت تدبير و اميد صورت نگرفته مگر اينکه سهميه 25 درصدي ايثارگران اعمال شده باشد که اين نشان از پايبندي آن براي رعايت حقوق اين جامعه است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين پرويز ولي زاده عصر شنبه در نشست شوراي اداري با محوريت بررسي مشکلات ايثارگران در شهرستان قروه اظهار داشت: پيگيري مشکلات ايثارگران مستلزم باور داشتن به آرمان شهدا و تکريم ارباب رجوع در عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا را به منزله استمرار انقلاب و اسلام عنوان کرد و افزود: امروز موضوع جهاد و شهادت در 2 بخش جايگاه شهدا و مردم و ملت ديده مي شود.
حجت الاسلام ولي زاده با بيان اينکه بايد به شهدا باور و ايمان داشت و اين باور را در عمل نشان داد گفت: ابلاغ آيين نامه ارايه خدمت به ايثارگران در کنار پرداخت معوقات اين جامعه از جمله توجهات دولت تدبير و اميد به قشر ايثارگر است.
مشاور رئيس جمهوري در امور ايثارگران به وجود 2 ميليون رزمنده جنگ در کشور اشاره کرد و افزود: رونمايي سند راهبردي ايثارگران براي رزمندگان از برنامه‌هاي اجرايي دولت است.
حجت الاسلام ولي زاده در خصوص تحريم هاي يکجانبه آمريکا عليه نظام جمهوري اسلامي گفت: مشکلات کشور تنها مربوط به تحريم‌ها نيست و 50 درصد از اين مشکلات به مردم و 50 درصد ديگر به دولت مربوط است و در اين ميان اگر توازن ميان تقاضا و عرضه باشد مديريت اقتصادي به خوبي انجام مي‌شود.
وي با انتقاد از بي تفاوتي برخي کارکنان نسبت به شهداي ادارات خود، مطالعه وصيت نامه شهيدان و عمل به آنان از سوي کارکنان را خواستار شد.
وي در خصوص داير کردن ميز خدمت گفت: مسئولاني که براي اين ميز انتخاب مي‌شوند، خبره ‌ترين افراد در حوزه کارشناسي و از نظر اخلاق برترين باشند.
ولي زاده به اهداف احزاب سياسي اشاره کرد و گفت: احزاب بايد چهار اصل اجراي احکام دين، تحقق آرمانهاي انقلاب، پيروي از شهدا و ولايت فقيه را رعايت کنند.
قروه در 90 کيلومتري شرق سنندج واقع شده و 140 هزار نفر جمعيت دارد.
7345/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند

عباس برزگر با اشاره به آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته یک هزار و ۳۹۸ زائر در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال جاری از فرودگاه استان زنجان برای انجام حج تمتع به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند