Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:35:33 GMT

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۰۳۳

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه

پیدا کردن بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه می‌تواند یک چالش واقعی باشد. شما قطعا نمی‌خواهید که رنگ رژ لب چهره شما را تیره‌تر و یا بی روح کند. پس در ادامه ۷ رنگ از بهترین رنگ‌های رژ لب برای پوست سبزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

قرمز روشن
رژ لب قرمز روشن یکی از رنگ‌های کلاسیک است که به معنای واقعی کلمه به همه می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه به افرادی که دارای رنگ پوست سبزه‌تر هستند. رژ لب قرمز درخشش خیره کننده‌ای به چهره سبزه شما خواهد داد.

تیره قرمز
رژ لب قرمز تیره بدون شک محبوب‌ترین و در عین حال دلفریب‌ترین رنگ رژ لب در میان خانم‌هاست. این رنگ رژ لب روی پوست سبزه جلوه بی نظیری خواهد داشت.


نارنجی
نارنجی بدون شک رنگی است که فقط بر روی پوست سبزه کارآیی بی‌نقص دارد. اگرچه افراد با رنگ پوست روشن نیز می‌توانند از این رنگ رژلب استفاده کنند، اما جلوه‌ای که بر روی پوست سبزه دارد، خاص خواهد بود.


اسکارلت (قرمز مخملی یا مایل به زرد)
تا اینجا درباره عملکرد بی نظیر رنگ رژ لب قرمز و نارنجی برای پوست سبزه صحبت کردیم، بنابراین چطور است در مورد ترکیبی از هر دو رنگ بگوییم؟ اسکارلت یک ترکیب پر زرق و برق از رنگ‌های قرمز و نارنجی است، که شکوه خاصی به لب‌های شما خواهد داد.


مرجانی (صورتی مایل به نارنجی)
یکی دیگر از رنگ‌هایی که برای پوست سبزه به ویژه در تابستان کاربرد دارد، مرجانی است؛ که یک ترکیب افسانه‌ای و فوق العاده مرسوم، از صورتی و نارنجی است.


بورگاندی
رژ لب رویایی، جذاب و کاملا جسورانه‌ای که برای فصول سرد سال مناسب است. این رنگ گرم و جذاب برای افراد با پوست سبزه ظاهری بی نقص را به ارمغان خواهد آورد.


بنفش
بنفش قرمز یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های رژ لب سال ۲۰۱۷ بود، که همچنان جایگاه خود را در کیف لوازم آرایش خانم‌ها با رنگ پوست سبزه حفظ کرده است. با انتخاب رنگ بنفش روشن لب‌های شما برجسته‌تر و در صورت انتخاب تنالیته‌های تیره تر، درخشش خیره کننده‌ای به ظاهر شما خواهد بخشید.     منبع:ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش صورت آرایش لب رژلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

پژوهشگران «دانشگاه متروپولیتن اوزاکا» در پژوهش جدیدی نشان داده‌اند که می‌توان باکتری‌های ایجادکننده بوی زیر بغل را با استفاده از لیزین به‌دست‌آمده از باکتریوفاژ هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، ساطع شدن بوی بد از زیر بغل، یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را آزار می‌دهد.

به نقل از ساینمگ، بوی بد زیر بغل ناشی از متابولیزه شدن عرق توسط باکتری‌های تولیدشده توسط غدد «آپوکرین»(Apocrine) است. این باکتری‌ها بومی پوست ما هستند اما بوی تولیدشده در بدن افراد گوناگون، متفاوت است. به طور کلی، مردم از دئودورانت‌ها برای زیر بغل خود استفاده می‌کنند اما شاید راهی برای خلاص شدن از شر باکتری‌ها وجود داشته باشد.

برای کشف این راه حل، یک گروه پژوهشی به سرپرستی پروفسور «ساتوشی اوماتسو»(Satoshi Uematsu) استاد «دانشگاه متروپولیتن اوزاکا»(OMU) و «کوسوکه فوجیموتو»(Kosuke Fujimoto) دانشیار دانشکده پزشکی این دانشگاه، نمونه‌های مایع بدن را از زیر بغل ۲۰ مرد سالم جمع‌آوری کردند.

یک پنل بویایی ذهنی، بوها را به دو نوع طبقه‌بندی کرد که ۱۱ نوع بوی قابل توجه را در بر داشت. پژوهشگران، مواد تولیدشده از متابولیسم باکتری‌ها و DNA میکروفلور پوست را تحلیل کردند و افزایش حضور پیش‌سازهای ایجادکننده بو را در آن ۱۱ نمونه دیدند که با تکثیر باکتری «استافیلوکوکوس هومینیس»(Staphylococcus Hominis) همراه بود.

پژوهشگران، آمینواسید «لیزین»(Lysine) را از یک باکتریوفاژ تولید کردند که باکتری استافیلوکوکوس هومینیس را آلوده می‌کند. طی بررسی‌های آزمایشگاهی مشخص شد که لیزین فقط باکتری استافیلوکوکوس هومینیس را هدف قرار می‌دهد، نه باکتری‌های دیگر که معمولا روی پوست وجود دارند.

«میهو اوماتسو»(Miho Uematsu) دانشیار گروه ایمنی‌شناسی و ژنومیک دانشگاه متروپولیتن اوزاکا گفت: ما با استفاده از ابررایانه «SHIROKANE» در «دانشگاه توکیو»(UTokyo)، یک تحلیل متاژنومیک را در مقیاس بزرگ روی میکروفلور پوست انجام دادیم و دریافتیم که باکتری استافیلوکوکوس هومینیس در ایجاد بو مهم است. شناسایی کردن لیزین که به باکتری استافیلوکوکوس هومینیس حمله می‌کند نیز نتیجه تحلیل جامع ژنوم بود.

دکتر «میکی واتانابه»(Miki Watanabe) از اعضای گروه ایمنی‌شناسی و ژنومیک و گروه پوست دانشگاه متروپولیتن اوزاکا گفت: بوی زیر بغل یکی از معدود اختلالات پوستی است که باکتری‌ها عامل اصلی آن هستند. اگرچه بسیاری از بیماران از بوی زیر بغل رنج می‌برند اما گزینه‌های درمانی کمی وجود دارند. ما معتقدیم که این پژوهش به ارائه یک درمان جدید می‌انجامد.

این پژوهش در «Journal of Investigative Dermatology» به چاپ رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار