Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@08:49:27 GMT

جان کری:توافق هسته‌ای زخم برداشته اما هنوز زنده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۱۵۱

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روزنامه گاردین، جان کری، وزیر امورخارجه پیشین آمریکا در پاسخ این سوال که احساس او درمورد پایمال شدن دستاوردهای دولت اوباما به دست ترامپ چیست؟ گفت:« این احساس من است و از آن مطمئن  هستم.این موضوع را شخصی نمی‌کنم. من برای جهان تاسف می‌خورم. برای کشورم متاسفم که چهره مضحکی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام زندگی‌ام می‌دانستم که سیاست کار سختی است. فراز و فرودهایی وجود دارند که اگر آن‌ها را شخصی‌سازی کنی، دوام نخواهی آورد».

کری همچنین در این‌باره گفت: من بهتر از آن‌چه بسیاری از مردم فکر می‌کنند، احساس می‌کنم؛ چراکه ترامپ نمی‌تواند بر مشارکت 194 کشور توافق آب‌وهوایی پاریس و همچنین تعهد 38 ایالت آمریکا(با احتساب واشنگتن‌دی‌سی) به سهام انرژی تجدیدپذیر ، علیرغم حکم رئیس جمهور، تاثیر گذارد.

او افزود:«توافق ایران زخم برداشته اما هنوز زنده است».

وزیرامورخارجه پیشین آمریکا در باره خاطرنشان کرد که کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، بریتانیا، روسیه و چین همگی حدود چند هفته پیش با وزیر امورخارجه ایران در نیویورک دیداری داشته‌ و در مورد پیدا کردن راهکاری برای پیشبرد توافق گفت‌وگویی داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ایران توافق هسته ای جان کری دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم تسلط خوبی روی امور مالیاتی حاکم شده است گفت: گام‌ها دولت در پیشبرد امور مالیاتی مثبت بوده است.

آقامیری بر گسترش فرهنگ مالیاتی کشور تاکید کرد و گفت: مالیات زمینه ساز توسعه در کشور است و مردم ما باید متوجه باشند با پرداخت مالیات در رشد و آبادانی کشور سهیم می‌شود.

وی سازمان مالیاتی یک سازمان درآمدی برای دولت و کشور عنوان کرد و گفت: مقابله حداکثری با فرار مالیاتی از جمله دستاورد‌های دولت سیزدهم است که منافع حاصل از آن به تمام افراد جامعه خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • دولت سیزدهم گام‌های مثبتی در زمینه مالیات برداشته است
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • اوکراین: احساس می‌کنیم غرب ما را در جنگ تنها گذاشته است
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران