Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:29:26 GMT

ساخت توقفگاه راه آهن در رودبار شتاب گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۱۸۶

ساخت توقفگاه راه آهن در رودبار شتاب گیرد

رشت - ایرنا - فرماندار رودبار بر ضرورت شتاب در ساخت توقفگاه راه آهن در این شهرستان تاکید کرد.

گزارش عصر شنبه روابط عمومی فرمانداری رودبار به ایرنا حاکیست؛ اسماعیل میرغضنفری در دیدار مدیران شهری رودبار و نمایندگان راه آهن با اشاره به افتتاح قریب الوقوع آزمایشی راه آهن رشت -قزوین گفت: در ساخت توقفگاه راه آهن رودبار شتاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به مطالبات مستمر مردم و پیگیری های انجام شده، ساخت این توقفگاه شروع شده ولی نیاز است هر چه زودتر تکمیل شود.
به گزارش ایرنا ساخت پروژه راه آهن رشت - قزوین از سال 1385 آغاز شده و این مسیر در قالب هشت قطعه کار می شود. این خط ریلی قادر خواهد بود سالانه هفت میلیون تن بار را حمل و دو و نیم میلیون نفر مسافر را جابه جا کند. حدود هشت کیلومتر پل های ویژه در این مسیر وجود دارد که بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و 430 متر در این خط ریلی خواهد بود.
مصطفی سالاری استاندار گیلان سه شنبه هفته گذشته در برنامه صبح بخیر ایران که از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شد، گفت که راه آهن رشت - قزوین پنجشنبه هفته جاری با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، به صورت اولیه به بهره برداری رسیده و پس از آن، دو ماه دیگر با حضور رئیس جمهوری به طور رسمی افتتاح می شود.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رودبار راه آهن گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد