Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@12:26:33 GMT

اسرائیل توان شکست حماس را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۲۳۴

به گزارش پارس نیوز، 

یکی از اعضای کنیست رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم توان نابودی حماس یا وارد آوردن فشار بر آن برای رسیدن به یک راهکار سیاسی را ندارد.

کسینیا سوتیلووا عضو کنیست رژیم صهیونیستی اذعان کرد: اسرائیل توان نابود کردن و شکست حماس در غزه یا وادار کردن آن به دست یابی به توافق صلح را ندارد به ویژه که اخیرا جنبش فلسطینی در برابر ارتش اسرائیل موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کابینه نتانیاهو به حماس برای ادامه اقداماتش چراغ سبز داده است و نخست وزیر اسرائیل جبهه جنوبی را برای تل آویو کم اهمیت می داند. کابینه نتانیاهو قبلا نتوانسته به مقابله با  حماس بپردازد اما به آن اجازه داده که بر قدرتش ضد امنیت اسرائیل بیفزاید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: غزه حماس رژیم صهیونیستی غزه پارس اسرائیل پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد

جنبش حماس فلسطین در واکنش به بسته شدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد این اقدام هیچ‌گونه مشروعیتی به این رژیم در اشغال سرزمین فلسطین نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: بسته شدن مسجدالاقصی در الخلیل توسط اشغالگران نقض آشکار حرمت مسجد و حق عبادت در آن و نیز پافشاری در یهودی سازی آن است که مردم انقلابی ما اجازه آن را نخواهند داد.

رژیم صهیونیستی به بهانه عید یهودی «پسح»، مسجدالاقصی را به مدت ۲ روز به روی نمازگزاران فلسطینی بست و تنها صهیونیست‌ها اجازه ورود دارند.

رژیم صهیونیستی در چارچوب تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، هر ساله ۱۰ روز این مسجد را در ایام عید یهودی به روی فلسطینی‌ها می‌بندد.

حماس اعلام کرد: این اقدام باطل هیچ گونه مشروعیتی برای اشغال سرزمین و مقدسات ما نخواهد داشت.

این جنبش از توده های مردمی و نیروهای مقاومت خواست به مقابله با این اقدامات تجاوزکارانه علیه سرزمین فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ادامه دهند.

صبح امروز چهارشنبه تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیستی تحت حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • 5 درس از مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد