Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام علی بخشی در جلسه جوانان این اداره اظهارکرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو تربیت مردان و زنانی آگاه، بصیر و توانمند است که با اتکا به خداوند و تکیه بر ارزش های اسلامی و فرهنگ ناب محمدی، انقلاب اسلامی را به نقطه اوج خود می رسانند.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با محور قراردادن طرح هسته های فرهنگی جوان در جهت تربیت نسل آینده براساس منویات مقام معظم رهبری گام های اساسی بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از زمینه های ایجاد آسیب های اجتماعی، مهاجرت از روستا به شهر است و امروز معضل حاشیه نشینی نیز منشأ عمده اش این مهاجرت هاست و در جهت معکوس سازی مهاجرت، باید فعالیت تعریف کنیم. 

بخشی گفت: در همین راستا، با طراحی جشنواره هسته های فرهنگی جوان روستایی زمینه را برای رقابت و مشارکت اجتماعی آنان در رفع مشکلات و نیازهای محلی خودشان و همچنین عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری فراهم می‌کنیم.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه مؤثر در جوانان برای رفع آسیب‌ها و نیازها و تقویت توانمندی‌های روستا و منطقه‌ی خود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های دولتی و نهادها، افراد سرشناس و معتمد روستا، زمینه‌سازی برای خودباوری، بروز ابتکارات و شکوفایی خلّاقیّت جوانان روستایی و کادرسازی و پرورش نخبگان جوان در عرصه‌های فرهنگ دینی در روستا و کاهش آسیب ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی روستاها است.

کد خبر 4460852

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بخشی مشهد مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان که باحضور معاون سیاسی فرمانداری، معاون برنامه ریزی فرمانداری و دیگر اعضای ستاد برگزار شد ، حیدری منش شهرداری شهر فیروزکوه را مکلف به پیگیری و راه اندازی بازار میوه و تره بار برای عرضه مستقیم محصولات مورد نیاز به شهروندان کرد. 

 وی همچنین ادارات جهاد کشاورزی و دامپزشکی شهرستان را موظف کرد تا ظرف کوتاهترین زمان، میدان عرضه مستقیم دام را ایجاد کند. 

فرماندار فیروزکوه در این جلسه به افزایش گشت های نظارتی و نظارت مستمر بر بازار تاکید کرد و گفت: برخورد با متخلفین و گران فروشان باید در دستور کار ستاد تنظیم بازر باشد. 

نماینده عالی دولت در فیروزکوه همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به اقلام اساسی مردم گفت: به اقلام اساسی و ضروری به ویژه مرغ، گوشت، برنج، تخم مرغ و... در سطح بازار شهرستان توجه شود.

 گفتی است در این جلسه اعضای ستاد تنظیم بازار به ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته شده در ایام نوروز و ماه رمضان پرداختند.  

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه