Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:00:42 GMT

«شی» با «اون» دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۳۵۳

«شی» با «اون» دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌اِن‌بی‌سی، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی امروز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «شی جینگ پینگ» رئیس جمهوری چین قرار است سال آینده میلادی به کره شمالی سفر کند.

بر اساس بیانیه دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی، این سفر در پاسخ به دعوت «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به انجام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه دفتر رئیس جمهوری کره جنوبی در این خصوص می افزاید: «شی جینگ پینگ» گفته است که چین به ایفای نقش سازنده در برقراری صلح در شبه جزیره کره ادامه خواهد داد.

لازم به ذکر است، سفر رئیس‌ جمهوری چین به کره شمالی در شرایطی صورت می‌ گیرد که مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی بر سر خلع سلاح شبه‌ جزیره کُره به نظر می‌ رسد که به بن بست رسیده باشد.

کد خبر 4460858

منبع: مهر

کلیدواژه: کره جنوبی کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی

پویا دادمرز و ایمان محمدی در اوزان ۵۵ و ۶۳ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، به‌ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فرودین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزار است که امروز در کشتی فرنگی رقابت‌های پنج وزن نخست برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش‌رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال رسید. دادمرز در این دیدار با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۹ بر صفر مغلوب یو چول از کره‌شمالی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین رفت و توانست با نتیجه عالی ۹ بر صفر برنده شده و به مدال برنز برسد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت هفتمین نوه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس
  • بیانیه دفتر نهاد دانشگاه‌های استان اردبیل در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • تأکید رهبر کره شمالی بر توسعه روابط پایدار با چین
  • اهل سنت خراسان‌شمالی: پاسخ نظامی علیه رژیم صهیونیستی مطالبه ملی بود