Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:07:21 GMT

سه خراسانی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۵۵۱

سه خراسانی به اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند

مشهد- ایرنا- عضو کمیته اجرایی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان کشور سه فوتسالیست این استان به اردوی تیم ملی زیر 20 سال دعوت شدند.

علیرضا جعفرزاده عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سجاد سرباز، سجاد عادلیپور و مهدی دهقان نژاد به دومین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردو از 27 آبان تا دوم آذر در تهران برگزار می شود.
وی هدف این اردوی را آمادگی برای حضور در دومین دور مقدماتی مسابقات آسیایی ذکر و بیان کرد: این مسابقات از نهم تا پانزدهم آذر ماه به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می شود.
او اظهار داشت: در این مسابقات ایران در گروه A با ترکمنستان و افغانستان همگروه است و تیمهای ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان هم در گروه B قرار دارند.
وی گفت: تیمهای نخست هر گروه به همراه برنده دیدار تیمهای دوم هر گروه به مرحله نهایی که تیر ماه سال آینده در کشور ترکمنستان برگزار می شود صعود خواهند کرد.
هفت هزار و 500 بازیکن فوتسال در رده های مختلف سنی در خراسان رضوی فعالیت می کنند.
7507/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال تيم ملي جوانان خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، یک روز پس از قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جهان، برنامه این رقابت‌ها اعلام شد که تیم هندبال دختران ایران در نخستین دیدار خود به مصاف هلند می‌رود.    دختران جوان ایران در دومین دیدار مقابل تیم قدرتمند رومانی به میدان می‌روند و در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی با برزیل رودررو می‌شوند.    برنامه کامل دیدار‌های تیم هندبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان به این شرح است:    چهارشنبه – ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۱۲:۴۵ به وقت ایران: ایران – هلند   پنجشنبه – ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ – ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران: ایران – رومانی   شنبه – ۲ تیر ۱۴۰۳ – ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران: ایران – برزیل   دیدار‌های تیم هندبال جوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی در ورزشگاه «بوریس تراژوفسکی» شهر اسکوپیه مقدونیه برگزار می‌شود.    دو تیم برتر هر گروه برای کسب رده‌های اول تا شانزدهم راهی مرحله اصلی می‌شوند و دو تیم سوم و چهارم هر گروه برای کسب رده‌های شانزدهم تا سی و دوم به مرحله پرزیدنت کاپ می‌روند.    بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. تیم هندبال جوانان دختر در این رقابت‌ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها