Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@04:01:30 GMT

بحران مصدومیت میلان شدت یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۶۰۰

به گزارش وانانیوز،   آلسیو رومانیولی، مدافع تیم فوتبال میلان از ناحیه سابق پا دچار پارگی رباط شده است و به همین دلیل انتظار می‌رود که او چهار هفته خانه‌نشین باشد.

رومانیولی که جزو بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا بود، روز گذشته (جمعه) در تمرینات آتزوری دچار این مصدومیت شد و به این ترتیب نه تنها بازی لاجوردی‌پوشان و پرتغال را در لیگ ملت‌های اروپا از دست داد، بلکه در بازی‌های هفته‌های پیشِ روی تیم فوتبال میلان هم غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فدراسیون فوتبال ایتالیا مصدومیت رومانیولی را تأیید کرده است، مصدومیتی که طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا نزدیک به چهار هفته او را خانه‌نشین خواهد کرد.

مصدومیت مدافع سابق رم مشابه مصدومیتی است که برای هم‌تیمی او لوکاس بیگلیا رخ داد، اما مصدومیت بازیکن آرژانتینی روسونری شدیدتر است و او تا ماه مارس قادر به بازگشت به میادین نیست.

جنارو گتوسو، سرمربی میلان علاوه بر این دو نفر، بازیکنان دیگری مانند متئو موساکیو، جاکو بوناونتورا و ماتیا کالدارا را هم در اختیار ندارد. همه این بازیکنان به دلیل مصدومیت‌های شدید برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهند بود. در همین حال روسونری تا دو هفته آینده نمی‌تواند روی کمک سرشناس‌ترین بازیکنش گونسالو ایگواین حساب کند. او در بازی قبلی میلان مقابل یوونتوس اخراج و به خاطر پرخاش به داور یک جلسه به محرومیتش اضافه شد.

انتهای پیام/  

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا موفق شد با پیروزی ۳-۱ برابر لیورپول در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کند. گاسپرینی در کنفرانس بعد از بازی این صعود را بسیار ارزشمند دانست.

شکست ۱-۰ امشب؟
این احتمالاً قابل قبول‌ترین شکست است (خنده). من واقعاً به این بچه‌ها افتخار می‌کنم و خوشحالم، آنها فوتبالیست‌های عالی و افراد بسیار قابل اعتمادی هستند.

این صعود ارزش یک جام را دارد؟
این دو بازی برابر لیورپول مستحق دو مدال ارزشمند هستند. شاید ارزش آنها بیشتر از جام قهرمانی باشد. باید بگویم وقتی در تاریخ آتالانتا با تیمی از این دست، به این نتایج برسید، واقعا افتخارات ارزشمندی کسب کرده‌اید.

رسیدن سهمیه تیم پنجم چمپیونزلیگ به ایتالیا؟
بسیار خوشحالیم که سهمی در آن داشتیم و به بهبود فوتبال ایتالیا کمک کردیم. زمانی که هفت سال پیش این ماجراجویی را شروع کردیم، تردیدهای زیادی وجود داشت، ما نیز این مسئولیت را احساس کردیم، ما به فوتبال ایتالیا کمک بزرگی کردیم.

حضور در نیمه‌نهایی؟
با افتخار بخشی از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی هستیم. وقتی قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم برگزار شد بسیاری لیورپول را نمی‌خواستند اما من دوست داشتم به آنها بخوریم. البته شوخی کردم، من هم نمی‌خواستم. ما کمترین شانس را برای رسیدن به نیمه‌نهایی داشتیم سپس این دو بازی را انجام دادیم که برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود