Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر کلمبیایی یوونتوس آماده است تا در هر زمان و هر پست، به تیمش کمک کند و با بیانکونری به موفقیت برسد.

طرفداری- خوان کوادرادو، وینگر 30 ساله کلمبیایی یوونتوس در چهار سال حضورش در یوونتوس همواره نقشی مهم در موفقیت های تیمش داشته و مهره ای قابل اعتماد برای ماسیمیلیانو الگری به شمار می رود. وی همچنین با پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، پیراهن شماره 7 خود را با کمال میل به رونالدو تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوادرادو که هم اکنون در اردوی تیم ملی کلمبیا است، مصاحبه ای با مارکا انجام داد:

در تورین خوشحالم. چندین سال است که در ایتالیا زندگی می کنم و حس خوبی دارم. سرمای تورین؟ هنوز هوا خیلی سرد نشده است و در حال حاضر، سرمای هوا قابل تحمل است اما در ماه دسامبر، هوا خیلی سرد می شود. با این حال، به آن عادت کرده ام. کریستیانو رونالدو؟ همه ما می دانستیم که او چه اندازه حرفه ای است. رونالدو فردی خاص است و دل او همانند یک دریا است. هرروز از کریستیانو چیزهای جدیدی یاد می گیرم. او یک انسان بزرگ و البته یک ورزشکار فوق العاده است که نتایج کار سخت خود را می بیند. ما همانند او همیشه باید برای قهرمانی و رسیدن به اهداف خود عطش داشته باشیم. 

 تیمی عالی داریم اما باید آرام بمانیم زیرا رقابت ها طولانی است. برای موفقیت ابتدا باید سخت کار کنیم و سپس سرنوشت امور را به خدا بسپاریم، آن گاه مزد تلاش هایمان را خواهیم گرفت. باید تا جای ممکن سخت کار کنیم و با تمام رقبا بجنگیم. الگری همیشه از من می خواهد تا در هر حال و هر پست آماده باشم. من همیشه می خواهم تمام تلاشم را برای تیم انجام دهم. همه ویژگی های فوتبال مرا می دانند و دوست دارم تا در سمت راست زمین بازی کنم. با این حال، هرکجا که بازی کنم، می خواهم نهایت تلاشم را انجام دهم.

حضور در یوونتوس و دستیابی به اهداف معین با کمک خدا، برایم کافی است. باید تا ماه مارس در تمام رقابت ها حضور داشته باشیم و در آن زمان در اوج آمادگی باشیم. این هدفی است که برای خود تعیین کرده ایم و می خواهیم به آن برسیم. سپس کوپا آمریکا در پیش خواهد بود و آن گاه با کلمبیا فرصت خوبی برای کسب مدال خواهیم داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده است و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • لاشخورهای مست را ببینید
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند