Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@07:23:55 GMT

ساخت و تکمیل طرحهای مساکن مهرمهاباد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۷۲۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد مسکن مهر تکمیل بررسی مسائل طرحها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که به صورت نمادین و در روستای پیراقوم و با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: ۹۰۱ واحد مسکن مددجویی و محرومان در استان اردبیل در دستور کار اجرایی و عملیاتی قرار گرفت که از این تعداد ۸۰۹ واحد امروز و در این مراسم به بهره برداری رسید.

علیرضا حسین نژاد خاطرنشان کرد: در سطح کشور نیز با حضور رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی در شهرها و روستاها افتتاح شد تا کمیته امداد توانمندی خود را در تامین سرپناه جامعه هدف نشان دهند.

وی با قدردانی از شرکای اجتماعی کمیته امداد در ساخت این واحدهای مسکونی بیان کرد: بنیاد مستضعفان، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن یاریگر ما در احداث، تکمیل و بهره برداری از این واحدهای ایمن و مقاوم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: امروز ۸۰۹ واحد مسکن با پراکنش شهری و روستایی در سطح استان به بهره برداری رسید که عمده آنها در شهرها و بخش های محروم استان بوده است.

حسین نژاد بیان کرد: به عنوان نمونه در خورش رستم ۷۹ باب مسکن و انگوت ۵۰ واحد مسکن محرومان و مددجویان کمیته امداد استان اردبیل افتتاح شد.

وی گفت: ساخت این واحدها در دو سال گذشته و با کمک و پشتیبانی دولت سیزدهم آغاز شده بود که ما بخشی از این مساکن را تحویل خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد دادیم.

بنیاد مستضعفان ۴۰۱ واحد مسکن در اردبیل احداث می کند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در پنج شهرستان گرمی، انگوت، کوثر، نمین و مشگین شهر بنیاد مستضعفان و نهادهای زیرمجموعه آن یاریگر و کمک کار کمیته امداد در احداث این واحدها بودند که ۴۰۱ واحد با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی تحویل مددجویان شد.

حسین نژاد تصریح کرد: بنیاد مستضعفان برای ساخت این واحدها ۵۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض کرده و کمیته امداد نیز ۱۰۰ میلیون تومان نیز پرداختی بلاعوض به مددجویان داشته است.

وی افزود: در کنار این پرداختی های بلاعوض بنیاد مسکن نیز تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان ارائه کرده تا ساخت این واحدها به سرانجام برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای سایر پروژه ها نیز کمیته امداد ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض و بنیاد مسکن نیز تسهیلات ارزان قیمت ۲۵۰ میلیون تومانی را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

حسین نژاد ادامه داد: ۹۸ واحد باقیمانده در شهرستان های مختلف تا پایان شهریور ماه و شروع فصل سرما تکمیل و در اختیار این خانواده ها قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها ۳۰ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مدیران شهرستان ها مصمم هستند تا در کوتاهترین زمان واحدهای باقیمانده را به بهره برداری برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ پشت نوبتی در حوزه مسکن نداریم و تمام مددجویان بالای دو نفر خانوار در روستاها صاحب مسکن شده و مشکلات گذشته رفع شده است.

کد خبر 6079161

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • مسکن مددجویان کمیته امداد اردبیل افتتاح شد/تکمیل ۹۸واحد تا شهریور
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله