Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:39:42 GMT

فن دایک: خطای راموی روی صلاح عمدی بود؟ نمی دانم!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۷۳۹

فن دایک: خطای راموی روی صلاح عمدی بود؟ نمی دانم!

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول رافائل واران را مدافعی بهتری از سرخیو راموس می داند.

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک همچنین در مورد احتمال عمدی بودن خطای راموس در فینال لیگ قهرمانان روی صلاح اظهارنظر نکرده اما مدعی شد با خروج صلاح جسارت رئال مادرید بیشتر شد.

 

 

فن دایک گفت: "از نظر من سرخیو راموس بهترین دفاع دنیا نیست و گرچه من احترام زیادی برای او به دلیل افتخاراتش قائل هستم اما راموس مدافع مرکزی مورد علاقه من نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع محبوب من رافائل واران است که دفاعی باکیفیت و جوان بوده و فاتح افتخارات زیادی شده است. سبک دفاع کردن من مانند سرخیو راموس نیست و سعی می کنم از اتفاقاتی که وی در آن درگیر می شود اجتناب کنم.

 

من نمی دانم آیا راموس در مورد مصدوم کردن صلاح قصد داشته یا نه، اما پس از آسیب دیدگی صلاح ذهنیت رئال مادرید تغییر کرده و ناگهان مارسلو، بنزما و کریستیانو رونالدو شروع به هدف قرار دادن الکساندر آرنولد جوان کردند و بازی کاملا باز شد اما تا وقتی صلاح در زمین بود آنها جرات انجام این کار را نداشتند.

 

گاهی اوقات من در مورد آن شب فکر می کنم زیرا ممکن بود اتفاقاتی متفاوتی در این بازی رقم بخورد. من امیدوارم دوباره در فینال بازی کرده و در آینده به پیروزی برسم اما اگر این اتفاق رخ ندهد، فینال آن شب در کیف برای همیشه در ذهن من خواهد ماند."

سرخیو راموس لیورپول محمد صلاح ویرجیل فن دایک رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس لیورپول محمد صلاح ویرجیل فن دایک رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی