Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

عصر روز گذشته، جمعه 25 آبان ماه 97 اتومبیل چند تن از مسئولان عضو شورای قرارگاه امام رضا(ع) که از تهران عازم مناطق محروم جنوب کشور بودند، در جاده عسلویه-پارسیان دچار سانحه شد. اعضای جهادی این قرارگاه به منظور سرکشی به گروه‌های جهادی و شناسایی مناطق محروم جنوب کشور، عازم این مناطق بودند که طی سانحه رانندگی در استان هرمزگان، امیر محمد اژدری درگذشت و مهدی مسکنی، دبیر قرارگاه نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمد اژدری 25 ساله و ساکن تهران بود. او که از فعالین گروه‌های جهادی در این سال ها به شمار می رفت، بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا(ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا(ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا(ع) بود. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او سال گذشته در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله زده بود.

همچنین  مراسم تشییع پیکر پاک جهادگر "امیرمحمد اژدری" فردا ساعت ٩صبح در حسینیه شماره ٢ جماران برگزار و در بهشت زهرا (س)قطعه۴_۱۳۶_۱۱۰ به خاک سپرده می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جاده زلزله بهشت زهرا خاک امام رضا بهشت زهرا جاده خاک زلزله پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند