Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم مس کرمان می‌گوید داور با اعلام پنالتی به سود ملوان خواست جو استادیوم را آرام کند.

به گزارش ایسنا، نادر دست نشان سرمربی تیم‌ مس کرمان که در بازی امروز تیمش برابر ملوان بندر انزلی به علت محرومیت از روی سکو بازی را تماشا کرد، پس از پایان بازی درباره تساوی تیمش‌ برابر ملوان گفت: دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر کنم‌ دروازه‌بان ما یک بار هم در جریان بازی شیرجه نزد. نود دقیقه ملوان نتوانست موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کند و این به خاطر بازی خوبی بود بازیکنان ما در زمین ارائه دادند. نیمه اول بازیکنان ما در گردش توپ مشکل داشتند و این هم به خاطر چمن بد زمین بود اما در نیمه دوم بچه‌ها به زمین عادت کردند و توانستند بازی خوبی را ارائه دهند و به گل هم برسند.

او‌ ادامه داد: داور بازی باز هم یک کار عجیب از خودش روی جریان بازی انجام داد و دقیقه ۹۰ خطای پنالتی گرفت. دوست داشت به خاطر فحاشی که علیه او در استادیوم انجام شد در این دقیقه به نفع آن‌ها پنالتی بگیرد تا جو استادیوم را آرام کند‌. آخر بنده خدا تو که این همه فحش خوردی ثانیه‌های آخر بازی هم عدالت را رعایت می‌کردی تا بازی به اتمام می‌رسید. به هر حال داور بازی با این کار خود بازی زیبا تیم ما را از بین برد و ناهنجاری را کامل کرد.

دست نشان ادامه داد: به تمام عوامل تیم‌ ما در استادیوم توهین شد. متاسفانه یک سری افراد رسوخ کرده بودند تا این فحاشی‌ها را انجام دهند و دیگر تماشگران بازی را تحریک کنند که این اتفاق هم افتاد. با این توهین‌ها هم به نتیجه رسیدند و مظلومیت مس دوباره به همگان ثابت شد.

سرمربی مس کرمان در پایان اظهار کرد: انشاءالله مشکلات و حواشی فوتبال ما که مربوط به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران است حل شود. البته این دو مشکلی ندارند. مشکل داورانی هستند جرائت کار ندارند چون وقتی داور امنیت نداشته باشد، طبیعتا نمی‌تواند کیفیت داشته باشد و متاسفانه داوران ما بعضی‌ها دچار اشتباه می‌شوند و تیم ما الان دارد اشک می‌ریزند که چرا زحمات‌شان به خاطر اشتباه داوری باید از بین برود. من از هواداران کرمانی عذر می‌خواهم که نتوانسیتم مثل تماشاگران انزلی فحش دهیم و برخورد کنیم و داور را بترسانیم تا پنالتی بگیریم امیدوارم که با کیفیتی بهتری در رقابت‌ها ظاهر شویم که این پیروزی‌ها را از دست ندهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ارزشمند مردانش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید بازی یکپارچه دفاعی مقابل منچسترسیتی تنها راهی بوده است که این تیم را می‌توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی گفت: در پنالتی‌‌ها شانس تأثیرگذار است، اما من به بازیکنانم اعتماد داشتم. به من می‌گفتند که آنها برنده می‌شوند، لونین اما می‌گفت که ضربات‌شان را می‌گیرد. در نهایت اما همه چیز ختم به خیر شد. من تمام پنالتی‌ها را دیدم و فکر می‌کنم که ما ضربات‌مان را خوب زدیم به خصوص رودیگر که واقعاً مرا غافلگیر کرد. ما در این فصل خوب پنالتی نزده بودیم، اما این بار توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و زودتر هم به گل رسیدیم و بعد از آن زیر فشار حریف قرار گرفتیم، اذیت شدیم و مجبور بودیم از خود گذشتگی کنیم. دفاع‌مان را پرتعداد کردیم، چون سیتی بازی را تحت کنترل داشت هرچند که آنها همیشه کنترل بیشتری بر بازی داشتند. به نظرم ما به خوبی دفاع کردیم. رئال مادرید بارها به این شیوه بازی کرده است و در نهایت به سبب آن به چیزی دست پیدا کرده که هیچ‌کسی تصورش را نمی‌کرد. در ضربات پنالتی نسبت به موفقیت‌مان خیلی اطمینان داشتیم. من تیم‌هایی را که با از خودگذشتگی می‌جنگند، دوست دارم ضمن اینکه ما به این شیوه صعود هم کردیم. این تنها راهی بود که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و صعود کنیم.

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

 

کارلتو درباره مکالمه کوتاهش با گواردیولا در پایان بازی اظهار داشت: او به من به خاطر صعود‌مان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن بود و این باشگاه (منچسترسیتی) هم باشگاه جنتلمن‌هاست.

آنچلوتی در پایان درباره بازی مهم بعدی تیمش، ال‌کلاسیکوی خانگی مقابل بارسلونا میز تأکید کرد: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و از الان تا یکشنبه هم زمان داریم تا ریکاوری و استراحت کنیم و از موفقیتی که به دست آورده‌ایم لذت ببریم. تمام دنیا فکر می‌کردند که کار رئال مادرید تمام شده است، اما ما هرگز چنین باوری نداشتیم، چون رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد