Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@06:19:16 GMT

پرسپولیس با چه ترکیبی به مصاف پیکان می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۸۸۶

به گزارش وانانیوز، 

با تصمیم مسئولان سازمان لیگ برتر قرار است، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدار‌های معوقه لیگ برتر به مصاف پیکان برود. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که بسیاری از بازیکنان اصلی و کلیدی پرسپولیس همچون علیرضا بیرانوند و بشار رسن در این تیم حضور ندارند و به دلیل حضور در اردو‌های تیم‌های ملی نمی‌توانند تیم باشگاهی خود را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱-علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی: هر ۲ بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سرمربیگری کارلوس کی روش حضور دارند و قرار است تا یک روز پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان به همراه تیم ملی راهی کشور قطر شده تا دیدار دوستانه‌ای را با ملی پوشان ونزوئلا برگزار کنند.

۲-حمید رضا طاهرخانی و سعید حسن پور:۲ بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید و شرکت در دیدار دوستانه برابر تیم ملی فوتبال یمن از غایبان احتمالی سرخپوشان پایتخت هستند. با این حال، اما شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکنان در جمع شاگردان برانکو برای دیدار برابر پیکان نیز شنیده می‌شود. چرا که هر ۲ بازیکن تنها نیمکت نشینان برانکو هستند.

۳-بشار رسن: هافبک عراقی و بازیساز سرخ پوشان پایتخت که توانسته بود عملکرد خوبی از خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ نشان دهد، به اردوی تیم ملی فوتبال عراق دعوت شده است.

۴-محمد انصاری، حسین ماهینی: این ۲ بازیکن هر ۲ به دلیل پارگی رباط تا پایان فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال نمی‌توانند در مسابقه‌ای حاضر شوند.

۵-مهدی شریفی و سروش رفیعی: این ۲ بازیکنبا قرارداد مشروط به تیم پرسپولیس اضافه شدند، اما تا نقل و انتقالات زمستانی نمی‌توانند برای پرسپولیس بازی کنند.

با توجه به غیبت این بازیکنان، برانکو می‌تواند از ترکیب احتمالی زیر استفاده کند:

بوژیدار رادوشویچ-سید جلال حسینی-شجاع خلیل زاده-شایان مصلح-محسن ربیع خواه-کمال کامیابی نیا-احسان علوان زاده-سیامک نعمتی-آدام همتی-علی علیپور و گادوین منشا نیمکت نشین ها: امید عالیشاه-حمیدرضا طاهرخانی- سعید حسن پور

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پیکان که از جمله دیدار‌های معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال است روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران