Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:26:01 GMT

«باب کورکر»: مقصر قتل «خاشقجی» بن‌سلمان است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۴۸۹۷

«باب کورکر»: مقصر قتل «خاشقجی» بن‌سلمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا امروز شنبه درپیامی توئیتری درباره قتل منتقد ریاض در کنسولگری سعودی در استانبول تصریح کرد: همه چیز به ولیعهد عربستان «محمد بن سلمان» برمی گردد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در این خصوص نوشت: وی کسی است که دستور قتل خاشقجی را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت ترامپ باید پیش از اینکه محمد بن سلمان بتواند مجریان این قتل را اعدام کند؛ اراده راستینی را در عمل به وظایفش از خود نشان دهد.

شایان ذکر است که منابع آگاه قبلا به روزنامه واشنگتن پست گفتند سازمان سیا در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شخصا دستور قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی را در کنسولگری این کشور در استانبول صادر کرده است.

به گفته این منابع نتیجه گیری سازمان سیا با قطعیت بالا بوده و بر این موضوع که بن سلمان شخصا در پس این جنایت هولناک بوده است، صحه می گذارد.

کد خبر 4460893

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا جمال خاشقجی محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است