Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، حیدربهرامی رییس کمیته امداد امام خمینی سرپل ذهاب گفت : به همت امور فرهنگی و آموزش و حضور کارشناس مجرب کارگاه آموزشی بی تفاوتی اجتماعی و علل و عوامل آن و راهکار‌هایی مقابله با بی تفاوتی اجتماعی با شرکت بیش از ۸۰ نفر از دانشجویان جوانان و نوجوانان دختر و پسر برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : با توجه به هجمه‌های نابحقی که از طرف استکبار جهانی و ایادی آن‌ها در منطقه علیه نظام ما می‌شود نباید در برهه از زمان بی تفاوت باشیم.

رییس امداد سرپل ذهاب تصریح نمود : مادر جامعه‌ای زندگی میکنم که همه ما در مقابل همدیگر مسئول می‌باشیم و بی تفاوتی در قبال آن جامعه را واردوضعیت بحرانی می‌کند که ما از این تفاوتی اجتماعی ضرر می‌بینیم وبایی هوشیار باشیم تا جامعه‌ای پویا و سرزنده داشته باشیم.

حیدربهرامی درباره کرد : باید اینگونه همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار کنیم تا بتوانیم آگاهی‌های لازم به جامعه داده شود .

 

 

انتهای پیام/د

شرکت بیش از ۸۰ نفر از دانشجویان در کارگاه آموزشی اجتماعی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نمی‌شود.

محمدرضا وثوق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آموزش حدود هزار تاکسیران قزوینی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: نزدیک به یک‌هزار تاکسیران در سال گذشته در دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان در سال گذشته ۱۷ دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به محتوای ارائه‌شده در این دوره‌های آموزشی گفت: در این دوره‌های آموزشی مطالب آموزشی سودمندی با موضوعاتی چون قوانین راهنمایی و رانندگی، اخلاق حرفه‌ای، چگونگی رانندگی، مشتری مداری، کسب رزق حلال و موضوع عفاف و حجاب توسط مدرسان دانشگاهی تبیین شد.

وثوق‌نیا ادامه داد: تاکسیرانی حرفه تخصصی است که به همین منظور سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره‌های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دارد، به طوری که یکی از شرایط تمدید مجوز حضور در دوره‌های آموزشی است و پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در این کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نخواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برگزاری این دوره‌های آموزشی در سال جدید یعنی سال ۱۴۰۳ هم به طور متناوب تا پایان سال ادامه خواهد یافت.‌

کد خبر 740001

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • آنچه از ما دریغ شده است خود ماییم/جغرافیا و جماعت تصوری ما چیست؟
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • برگزاری طرح کارگاه‌گردی و آشنائی گردشگران با هنر سفالگری در لالجین
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب