Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در شصت و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان ، با اشاره به پیشنهاد کارگروه کارشناسی شورا در خصوص ارائه مشوق‌های مالیاتی به منظور حمایت از تولید و مصرف کالای ایرانی ، اظهار کرد : اداره کل امور مالیاتی با حفظ حقوق دولت شرایط را برای ارباب‌رجوع و مردم تسهیل‌تر کرده است و از مشوق‌های مالیاتی برای حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی باید استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد : صداوسیما و شورای فرهنگ عمومی باید با استفاده از شیوه‌های اطلاع‌رسانی در خصوص استفاده از کالاهای ایرانی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشد.

استاندار اصفهان همچنین از زحمات این شورا در طول یک سال گذشته تقدیر کرد ، گفت : در این مدت سطح و نوع جلسات و بررسی موضوعات خارج از نفع شخصی بود و با فهم و درک صحیح کارها انجام شد به‌طوری‌که در مقایسه با سایر استان‌ها اغلب مصوبات این شورا در سطح ملی به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی با دقت و درایت مسائل را پیش می‌برد، افزود: این شورا به دور از مسائل شخصی و جناحی و دولتی و غیردولتی برای اعتلای سطح اقدامات فعالیت می‌کرد و بیانگر شعور و فهم بالای اعضای این شورا است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه بافهم بالای مردم و درایت مقام معظم رهبری و همراهی دولت و قوای سه‌گانه به رغم طراحی دقیق ، نقشه آمریکا و دشمنان، نقش برآب شد ، تصریح کرد : این انسجام و حرکت و تحمل و همسویی مردم با نظام و دولت باعث شد که با همه ناآرامی‌ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده بودند فریاد استکبارستیزانه مردم در روز ۱۳ آبان بیشتر شود.

وی افزود: ایستادگی ملت ایران به جایی رسیده که پس از ۴۰ سال جلوگیری از زورگویی ، حرکتی در آسایش و آرامش کل دنیا ایجاد شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟