Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: گمرک ایران شیوه پذیرش خروج محمولات صادراتی از گمرکات داخلی به مقصد خروج از بازارچه‌های مرزی را به گمرکات اجرایی ابلاغ کرد.

بر اساس این شیوه نامه جهت جلوگیری از بروز هرگونه ازدحام و مشکلات توقف محمولات صادراتی، پذیرش اظهارنامه‌های صادراتی در مسیر‌های زرد و قرمز جهت خروج از طریق کلیه بازارچه‌های مرزی کشور پس از موافقت کتبی ناظر یا مدیر کل گمرکات استان مربوطه مبنی بر وجود امکانات، نیروی انسانی و زیرساخت‌های نظارتی جهت خروج در بازارچه مورد تقاضا انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: گمرک ایران کالا بازارچه های مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان

تین نیوز

علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان از افزایش میزان تخلیه محمولات ترانزیتی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نصیری برازنده گفت: با اتمام سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ واگن به تناژ ۶۵۳ هزار و ۶۷۳ تن کالای ترانزیتی به خطوط تخلیه این اداره کل واگذار و عملیات تخلیه صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد واگن و تناژ ۳۵ درصد رشد را شاهد بوده ایم.

وی ادامه داد: عملکرد کلی تخلیه محمولات داخلی و ترانزیتی در این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه ۱۴۵ هزار و ۱۶۹ واگن به تناژ ۸ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۷۷۹ تن در تعداد واگن ۸ درصد و در تناژ ۹ درصد رشد داشته است.

نصیری برازنده افزود: عملکرد کلی تخلیه و بارگیری این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال قبل با تخلیه و بارگیری بیش از ۲۵۱ هزار و ۵۷۲ واگن به تناژ ۱۵ میلیون ۶۲ هزار و ۶۶۱ تن در تعداد واگن و تناژ ۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، مدیرکل راه آهن منطقه هرمزگان، بیشترین محمولات بارگیری و تخلیه شده در این مدت را مواد معدنی، کانتینر، بالاست، آهن آلات، کانتینر مس و گوگرد برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارتقای ۳۰ درصدی هدف صادراتی چهارمحال و بختیاری
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون/ دارندگان مدارک حوزوی معادل ارشد امکان ورود ندارند
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
  • صادرات ۱۶۴ میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری
  • نزدیک به ۲۳۳ میلیون دلار کالا از قم به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
  • افزایش ۵۰ درصدی صادرات از گمرکات آذربایجان غربی