Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تِد یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

 

تمرکز اولیه تد روی تکنولوژی و طراحی با ریشه‌های سیلیکون ولی بود، اما از آن به بعد تمرکزش وسیع‌تر شده‌است تا سخنرانی‌هایی را از موضوعات علمی، فرهنگی و دانشگاهی زیادی شامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنفرانس اصلی تد هر ساله در شهر ونکوور در ایالت بریتیش کلمبیا در کانادا و در مرکز همایش ونکوور برگزار می‌شود. کنفرانس دیگر تد، تداکتیو در شهر مجاور ویستلر برگزار می‌شود.

 

رویدادهای تد هم‌چنین در سراسر آمریکای شمالی و اروپا و آسیا با پخش زنده سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. این سخنرانی‌ها یک طیف وسیع از موضوعات را از تحقیق و علم به صورت عملی و فرهنگ که عمدتاً به شیوه داستان‌گویی بیان می‌شود، شامل می‌شود. به سخنرانان حداکثر ۱۸ دقیقه فرصت ارائه ایده‌هایشان به خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین شیوه‌ای که می‌توانند، داده می‌شود.

 

در کنار تد، تدکس هم هست که رویدادی شبیه تد است و هرکسی می‌تواند آن را برگزار کند، به شرطی که مجوز آزاد برگزاری آن را از تد بگیرد و به اصول مربوط به آن پایبند باشد.

 

در ایران تا به حال چندبار برنامه تدکس برگزار شده و برخی مانند رامین صدیقی، مدیر نشر موسیقی هرمس و لیلی گلستان، مترجم و مدیر گالری گلستان در آن سخنرانی کرده‌اند.

 

تا امروز برنامه‌های تد در ایران به صورت زیرنویس یا زبان اصلی نمایش داده شده‌است اما عصر ایران دوبله تد را آغاز کرده تا بییندگان این سخنرانی‌های کم‌نظیر، آسوده‌تر از دیدن آن لذت ببرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تد سخنرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد

مراسم متمرکز روز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شهرستان گرگان مرکز گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن برگزار شد.

سپس عزاداران در قالب هیئت دسته‌روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کردند.

در سایر شهرهای استان گلستان هم مراسم متمرکز دسته روی و عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد