Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:35:53 GMT

قاسم‌پور به فینال رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۵۲۵۴

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفی از مغولستان طلسم شکنی کرد و نخستین فینالیست کشتی ایران در رقابت‌های جهانی 2018 نام گرفت. ناطقان: در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بخارست رومانی،ایمان صادقی نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر سین فائوز از آمریکا 2 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صادقی پیش از این در دور نخست به مصاف بایرجان توربک از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم نیز برابر  ارطغرل قهوه چی از ترکیه ۵ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.وی در این مرحله نیز با برتری ۵ بر ۳ مقابل جئورجیو پیلیدیس از یونان راهی نیه نهایی شد.

اما کامران قاسم پور نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل گانباتار از مغولستان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به فینال رسید تا طلسم نرسیدن کشتی‌گیران ایران در رقابت های جهانی بزرگسالان و امیدها را بشکند و اولین فینالیست ایران در دیدار فینال نام بگیرد.

قاسمپور پیش از این در دور اول استراحت کرد و در دور دوم  لارس چافلی از آلمان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد. او در دور سوم نیز مقابل عارف اوزن از ترکیه  قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

در ادامه این رقابت ها حسین شهبازی نیز در وزن 92 کیلوگرم تا دقایقی دیگر برای رسیدن به فینال مبارزه می‌کند.همچنین نوید زنگنه در وزن 74 کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت. منبع: ایسنا برچسب ها: قاسم پور ، فینال ، طلسم شکنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قاسم پور فینال طلسم شکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی