Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۱۶ مدرسه خیرساز در اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شده است. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، دولت لطفی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدارس 6 کلاسه زنده یاد پناهی و عظمت محتاج الهی در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال 16 مدرسه خیرساز در اردبیل تحویل آموزش و پرورش داده شده است که تلاش خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی شایسته تقدیر و قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که این مدارس در قالب 76 کلاس درس آماده‌سازی شده است بیان کرد: تاکنون با تلاش خیران بیش از 386 مدرسه احداث شده است که اردبیل جزو استان‌های برتر در امر مدرسه‌ساز توسط خیران محسوب می‌شود و بیشتر مدارس احداثی استان متعلق به خیران است که این امر نیز به نوبه خود حائز اهمیت است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز نیازمند مشارکت و تعاملات همه‌جانبه است و تاکنون خدمات قابل توجهی در این زمینه ارائه شده است که با تداوم این تلاش‌ها شاهد ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در استان خواهیم بود و ساخت مدارس در مناطق محروم و حاشیه اولویت اساسی است که این موضوع در اولویت قرار دارد.

لطفی تصریح کرد: باید فرهنگ‌سازی مناسب در ارتباط با نیاز اساسی جامعه به سواد نیز در استان محقق شود چرا که برخی به دلیل ناآگاهی سواد را مانع زندگی صحیح می‌دانند و به فرزندان خود اجازه ادامه تحصیل نمی‌دهند.

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: نیازمند رعایت الگوی صحیح مصرف در مدارس هستیم و نباید این مسئله سبب شود که مدرسه‌ای تعطیل شود که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار قرار دارد و تلاش خیران در امر مدرسه‌سازی شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/ن

R41374/P1361/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • معلم باید الگوی جامعه باشد