Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: 9 کشتی گیر خوزستانی برای حضور در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نونهالان انتخاب شدند.

سید حسین مرعشیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با تشخیص کادر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی پایه ، 9 کشتی گیر خوزستانی به همراه یک مربی و یک سرپرست در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نونهالان جهانی کودک که روزهای 30 آبان تا 2 آذر در تهران برگزار خواهد شد، حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اوزان 41، 44، 48، 52، 57، 63، 68، 75 و 85 به ترتیب محمد حاجیوند فتحی، علی حاجیوند نورائی، محمد عشیری، سعید اسماعیلی لیوسی، سید دانیال سهرابی، حجت رضایی، علیرضا ظهیر شاه آبادی، شایان حبیب زارع و ابوالفضل پایدار از خوزستان در این مسابقات حضور دارند.
رییس هیات کشتی خوزستان افزود: امیر بنی تمیم از شوش و مجید قائدی از اهواز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی ایران را در مسابقات همراهی می کنند. همچنین عبدالکریم کاکاحاجی از دزفول به عنوان مسئول امور فنی تیم های ملی پایه در کنار تیم ملی ایران خواهد بود.
وی بیان کرد: مسابقات بین المللی جهانی کودک از اعتبار بالایی در جامعه کشتی جهان برخوردار است و امیدواریم کشتی گیران خوزستانی در این رقابت ها نتیجه درخشانی کسب کنند.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فرنگي مسابقات جام كودك مرعشيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری