Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- محمد حسن زاده، بازیکن اهل استان فارس برای انجام رقابت های انتخابی جام جهانی چین، به تیم ملی بسکتبال دعوت شد.

رئیس هیات بسکتبال فارس، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی تیم ملی از امروز (بیست و ششم آبان) با حضور 20 ورزشکار در تهران آغاز شد که حسن زاده به عنوان نماینده استان فارس در این اردو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون رئیسی ادامه داد: تیم ملی، نهم آذرماه 97 در نخستین دیدار خود برای بازی های انتخابی جام جهانی چین به مصاف تیم ملی استرالیا در شهر ملبورن می رود و سپس در دیدار دوم خود با تیم فیلیین دیدار خواهد کرد.
جام جهانی بسکتبال قرار است در سال 2019 به میزبانی کشور چین برگزار شود.
در مرحله نهایی این رقابت ها 32 تیم شرکت دارند که از آسیا هفت تیم حضور دارد و بهترن تیم این قاره در این بازی ها به عنوان نماینده آسیا به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک 2020 ژاپن را کسب خواهد کرد و 2 سهمیه دیگر آسیا برای حضور در المپیک باید در دیدار های انتخابی شرکت کنند.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال تيم ملي جام جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی

 بنابر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در بخش ساندا شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی و الهه منصوریان سرمربی و در بخش تالو زهرا کیانی از سپاهان حضور دارند.


رقابت‌های گزینشی جام جهانی ووشو تالو و ساندا از روز ۵ تا ۶ اردیبهشت ماه در شهر جیان یین برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته