Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  محمد احمدزاده بعد از تساوی یک بر یک مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که یکپارچه تیم ملوان را حمایت کردند. نتیجه این بازی برای هر دو تیم مهم بود. ما شرایط خوبی در جدول نداریم، اما مس شرایطش خوب است. حریف به دنبال حداقل امتیاز بود و البته از تاکتیک حمله سریعشان هم برای گرفتن ۳ امتیاز استفاده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک امتیاز کمکی به ما نکرد.

وی افزود: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم، ملوان مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ یک در این هفته‌ها خوب بازی کرده است. نیمه اول این بازی حریف دوست داشت که بازی روی زمین نباشد و روی هوا در جریان باشد و از اشتباهات ما برای رسیدن به گل استفاده کند. دوست نداشتند در میانه زمین با بازیکنان ما بجنگند سعی می‌کردند با ارسال توپ‌های بلند بر روی مدافعان میانی و کناری ما به دروازه ملوان برسند. وقتی نتوانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم سیستم تیم را عوض کردیم، از خط هافبکمان کم کردیم و به خط حمله‌مان اضافه کردیم، این کار ریسک بود، چون حریف با ۳ هافبک متمرکز بازی می‌کرد، ما می‌خواستیم با این ریسک به دروازه حریف بیشتر فشار بیاوریم و باید این ریسک را می‌کردیم. بازیکنان همه تلاششان را برای رسیدن به بهترین نتیجه انجام دادند. معتقدم که بازیکنانم تمام تلاششان را کردند، وظیفه دارم که از آن‌ها تشکر کنم که تا آخرین لحظه و تا آخرین ثانیه‌های بازی حریف را تحت فشار قرار دادند، اما مس کرمان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ است اگر چه این امتیاز به ما کمکی نکرد، اما باید با امید بیشتری به بازی‌های آینده نگاه کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه چرا تیمش با وجود اینکه مالکیت توپ را در اختیار دارد، اما پیروز نمی‌شود، گفت: ابتدا باید شانس موقعیت گل‌مان را بالا ببریم. ما چند نقیصه داشتیم که باید برطرف می‌کردیم. باید به ما حق بدهید که کم کم مشکلاتمان کاهش پیدا کند. مالکیت توپ سبک فوتبال ملوان است، ملوان بدون مالکیت توپ به گل نمی‌رسد. ما هیچوقت به دنبال بازی مستقیم نبودیم، در طول تاریخ ملوان هم این اتفاق بوده است، تماشاگر بازی بدون مالکیت توپ را نمی‌پسندد. ابتدا باید توپ و میدان را در اختیار بگیریم ضمن اینکه توان فیزیکی تیم را هم باید تقویت کنیم. احساس می‌کنم در این شرایط موفق بوده‌ایم. اینکه تیمی مثل ملوان بتواند ۹۰ دقیقه پا به پای تیمی مثل مس که در صدر جدول قرار دارد بدود خوب است البته باید نواقص را برطرف کنیم.

وی افزود: مطمئناً در مراحل بعد آرام آرام با تاکتیک‌های مختلف بازی می‌کنیم. احساس می‌کنم که آرام آرام می‌توانیم به شرایط بهتری برسیم. البته تیم‌های قدرتمند یکی پس از دیگری به مصاف ما می‌آیند، امیدوارم تیمی بیاید که بتوانیم نفس بکشیم، اما تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند همه از جمله تیم‌های بالانشین جدول بودند. اطمینان دارم وقتی جلوتر برویم این تیم‌های قدرتمند را می‌توانیم شکست بدهیم، بازیکنان می‌خواهند که موفق شوند و این جای خوشحالی دارد و من را امیدوار کرده است.

احمدزاده در مورد اینکه شرایط زمین بد بود اظهارداشت: من اگر از زمین بد صحبت کنم شما خودتان می‌گویید به دنبال فرافکنی هستم، ما در تبریز هم روی زمین چمن مصنوعی تبریز خوب کار کردیم. مقابل بادران هم حریف چیزی برای گفتن نداشت. داشتن زمین خوب لازم است، روز اول اولین حرفی که به مدیرعامل باشگاه گفتم این بود که زمین ورزشگاه تختی انزلی را کرایه کند و در اختیار بگیرد، اما یکسری بدهی‌ها وجود دارد و مسائل دیگر که باعث شد که ما حتی یک جلسه هم در این زمین تمرین نکنیم.

احمدزاده تصریح کرد: خودمان باید اول به زمین اهمیت بدهیم، مطمئنم همه دلسوزان تیم به دنبال موفقیت تیم هستند، هیچکس نمی‌خواهد حسرت بُرد به دل تماشاگران باشد. همه باید کمک کنیم این مسائل فقط دست مالک نیست. اگر زمین تختی خوب بود کیفیت بازیکنان ما هم بالاتر می‌رفت. با اطمینان می‌گویم که بازیکنان ما مشتاق بازی در زمین مناسب هستند. از همه دست‌اندرکاران خواهش می‌کنم که زمین ورزشگاه تختی را در اختیار باشگاه ملوان بگذارند. در گذشته یک قطره باران می‌آمد ما از زمین تختی استفاده نمی‌کردیم تا خراب نشود، این زمین خیلی مهم است. اینکه ما پیروز نشدیم شرایط زمین را بهانه نمی‌کنم، اما زمین و فوتبال زیبا با هم رابطه دارند.

وی ادامه داد: اگر به این زمین فشار وارد نشود ظرف ۲-۳ هفته شرایط خوبی پیدا می‌کند.

سرمربی ملوان در مورد تعویض‌هایش در نیمه دوم گفت: قرار نیست که ما فقط روی زمین هم بازی کنیم، با آوردن یزدان عباسیان سعی کردیم از فضای پشت مدافعان حریف استفاده کنیم.

وی در مورد تقویت کادر فنی ملوان اظهارداشت: ابتدا باید از تلاش و انرژی پژمان نوری تشکر کنم. سن و سال برای او مهم نیست، خیلی خوب حرکت کرد و تمام موقعیت‌های حریف را می‌گرفت و بازی حریف را تخریب می‌کرد، باید به پژمان تبریک بگویم، ما از یکی از مربیان بومی خواستیم که به تیم بیاید، خودم با او صحبت کردم، اول قبول کرد، اما سپس منصرف شد بعد از آن گزینه‌ای نداشتیم، گزینه‌ای که مد نظرمان باشد و بتواند به تیم کمک کند و صادق باشد، در این کار صداقت حرف اول را می‌زند. هم آدم صادق و هم آدم فنی باید باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک شگفت‌انگیز فولاد: عطایی اینجاست در فینال

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی این دیدار با یک ساعت تاخیر و از ساعت 20 آغاز شد.

دو تیم در نخستین دیدار نیمه نهایی روز یکشنبه پنجم فرودین ماه به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با خیالی آسوده‌تر در مسابقه دوم برابر حریف قرار گیرند. در دیدار دوم میان دو تیم هم، فولاد سه بر دو به پیروزی رسید تا به فینال لیگ برتر والیبال مردان راه یابد.

فولادی‌ها نخستین امتیاز ست نخست را از آن خود کردند تا نشان دهند برای پایان دادن به کار با دو مسابقه آماده هستند. در ادامه اما پیکان امتیازات را به صورت برابر پیش برد و تا امتیاز 10 این برابری ادامه یافت تا نشان دهد برای برد به این مسابقه آمده است. مبین نصری از این امتیاز برای پیکان در جایگاه سرویس قرار گرفت و دو امتیاز مستقیم سرویس برای تیمش به دست آورد تا از حریف دو امتیاز پیش افتاد و این برتری را تا امتیاز 19 بر 16 ادامه یافت تا بهروز عطایی درخواست استراحت برای تیمش دهد. این درخواست چندان تاثیری در روند امتیازگیری پیکانی‌ها نداشت و در امتیاز 21 بر 17 بار دیگر عطایی درخواست داد تا شاید با توصیه‌هایی تازه به بازیکنانش بتواند روند مسابقه را تغییر دهد. این بار صحبت‌های سرمربی تاحدودی کارساز شد تا این بار پیمان اکبری در امتیاز 23 بر 19 درخواست وقت استراحت دهد تا بازیکنانش بار دیگر پس از دست دادن دو امتیاز متوالی به بازی برگردند. نصری در آخرین امتیاز بار دیگر یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت تا ست نخست با نتیجه 25 بر 19 به نفع پیکان پایان یابد.

در ست دوم هر دو تیم در تلاش برای حفظ برتری بر دیگری امتیازات را برابر پیش بردند اما به مرور پیکانی‌ها پیش افتاده و در پوئن هشت بر 6 از فولاد جلو افتادند. هرچند سیرجانی‌ها جبران کرده و با اختلاف یک امتیاز بازی را پیش بردند تا چند لحظه بعد که پیکان با کسب چند امتیاز 12 بر 9 از حریف پیش افتاد تا عطایی درخواست وقت استراحت دهد. شاگردان پیمان اکبری همچنان با سه امتیاز اختلاف، تا پوئن 16 بر 13 بازی را پیش بردند و در ادامه با دریافت 5 امتیاز متوالی 21 بر 16 از فولاد پیش افتادند.

عطایی در این ست از مجتبی میرزاجانپور هم که مدتی فرصت بازی در زمین را نیافته بود استفاده کرد و با دریافت دو امتیاز متوالی از سوی فولادی‌ها، اکبری برای تیمش درخواست استراحت کرد. اما در نهایت این ست هم 25 بر 21 به نفع پیکان پایان یافت.

در سومین ست هم دو تیم رقابت پایاپایی با هم داشتند و در امتیاز برابر هشت عارف مرادی بازیکن شماره 23 فولاد از ناحیه پا احساس درد داشت که تحت مداوای جزیی قرار گرفت و بازی ادامه یافت. پیکان سه امتیاز پیاپی با توپ‌گیری خوب موذن و دفاع خوب شفیعی گرفت تا عطایی وقت استراحت بگیرد. پیکانی‌ها همچنان 5 امتیاز پیش بودند تا فولاد اختلاف امتیازی با حریف را به یک پوئن کاهش داد و نتیجه 18 بر 17 شد. با تلاش فولادی‌ها نتیجه 25 بر 24 به نفع شاگردان عطایی شد تا اکبری برای تغییر اوضاع درخواست استراحت دهد. در نهایت این ست با نتیجه 27 بر 25 به نفع فولاد به پایان رسید تا مسابقه برای مشخص شدن نتیجه به ست چهارم کشیده شود.

سرویس‌های خوب پیکانی‌ها و اشتباهات فردی فولادی‌ها باعث شد این دیدار در دو ست نخست به نفع پیکان رقم بخورد اما در ست سوم حضور میرزاجانپور و سرویس‌های نه چندان خوب پیکان نتیجه را به نفع فولاد تغییر داد.
همزمان با شروع ست چهارم فولادی‌ها یک امتیاز گرفتند اما چون ست‌های پیشین پیکان برابر با حریف پیش رفت.

پوریا حسین خانزاده در جایگاه سرویس یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت تا فولاد جانی دوباره گرفته و 6 امتیاز از حریف پیش افتد و نتیجه 11 بر 5 شود. در این ست تلاش پیکانی‌ها برای کاهش اختلاف امتیاز چندان جوابگو نبود و بازی همچنان با اختلاف به نفع فولاد پیش رفت. درخشش خانزاده و میرزاجانپور که به نوعی تعویض طلایی عطایی بود به همراه هماهنگی خوب دیگر بازیکنان موجب شد این ست 19 بر 12 به نفع فولاد پیش رود و اکبری در این زمان درخواست استراحت دهد تا شاید بتواند بازیکنانش را به بازی بازگرداند.

در امتیاز 21 بر 16 سید محمد موسوی نسبت به تصمیم داور اعتراضاتی داشت و دقایقی کوتاه به بیان اعتراضات خود پرداخت اما در ادامه پیکان با گرفتن امتیاز دو امتیاز متوالی نشان داد همچنان در تلاش برای بازگرداندن مسابقه است. هرچند اکبری بازیکنان جوان خود را به میدان آورد تا بتواند به بازیکنان اصلی اش برای حضور در ست پنجم استراحت دهد.  در نهایت با یک امتیاز مستقیم سرویس این ست 25 بر 19 به نفع فولاد پایان یافت.

ویدئو: 328379

در ست پنجم که همچون چهار ست پیشین رالی‌های طولانی میان دو تیم صحنه‌هایی جذاب خلق کرد، فولاد 7 بر 4 از حریف پیش افتاد تا اکبری ناچار به درخواست یک وقت استراحت شود اما این وقت کمکی به پیکان نکرد و در نهایت نتیجه 15 بر 9 به نفع فولاد پایان یافت.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در دو مسابقه مرحله مقدماتی هم سه بر دو پیکان را شکست داده بود و این چهارمین شکست پیکان برابر فولاد بود.

با کسب این نتیجه فولاد راهی فینال خواهد شد و اگر در مسابقه شهرداری ارومیه با شهداب یزد که فردا (چهارشنبه هشتم فرودین) از ساعت 19 در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود شهداب پیروز میدان باشد در دیدار نهایی شاهد جدال فولاد و شهداب خواهیم بود. پیکان هم با این شکست باید در انتظار مشخص شدن حریف خود باشد تا در دیدار رده‌بندی برای جایگاه سوم تا چهارم تلاش کند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مدیران عامل دو باشگاه پیکان و فولاد،همسر و فرزندان سید محمد موسوی از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

احمد دامغانی‌نژاد به عنوان نماینده‌سازمان‌لیگ و محمدحسین شفقی به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور داشتند. علیرضا قریب داور اول، سجاد خان‌بابازاده داور دوم و امید فولادی‌وندا داور ویدئوچک این دیدار دو ساعت و 25 دقیقه‌ای بودند که 450 نفر تماشاگر داشت.

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • بیاتی: ترکمنستان نسبت به بازی رفت پیشرفت کرده بود/ حسینی می تواند فیکس تیم ملی شود
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • کامبک شگفت‌انگیز فولاد: عطایی اینجاست در فینال
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد