Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از کتاب زندگی‌نامه اش، زلاتان از میلان و انتقالش به پاری سن ژرمن می گوید؛ انتقالی که در آن برهه، احساس می کرد گالیانی به او خیانت کرده است.

طرفداری - زلاتان ابراهیموویچ بین سال های 2010 تا 2012 برای میلان بازی کرد و زمزمه هایی در مورد بازگشت او در ژانویه به سن سیرو به گوش می رسد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، ستاره 37 ساله سوئدی لوس آنجلس گلکسی، در بخشی از کتاب زندگی‌نامه اش به نام "من فوتبال هستم"، می نویسد:

گالیانی به من گفت: "ایبرا، تو اصلا نباید نگران چیزی باشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تو را نمی فروشیم. چند هفته بعد، در تعطیلات بودم. تازه از اسکی روی آب برگشته بودم و دیدم 5 تماس از دست رفته از مینو رایولا، روی گوشی تلفنم وجود دارد. 

او را قسم داده ام که در زمان تعطیلاتم به من زنگ نزند. بنابراین می دانستم اتفاقی در جریان است. به من گفت: "باید حرف بزنیم، لئوناردو با تو تماس می گیرد". با خودم فکر کردم این لئوناردو دیگر کیست. بعد تمرکز کردم. لئوناردو...مدیر ورزشی پاری سن ژرمن. به رایولا گفتم: "گوش کن، من نمی خواهم با او صحبت کنم. هیچ چیزی برای صحبت کردن با او وجود ندارد. گالیانی به من قول داد که من فروشی نیستم. 

رایولا جواب داد:"خوب، ببین، در واقعیت آنها همین حالا هم تو را فروخته اند."

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/خلاصه دیدار بارسلونا ۱ - پاری‌سن‌ژرمن ۴

پاری سن ژرمن با استفاده از اخراج زودهنگام آرائوخو با پیروزی پرگل مقابل بارسلونا در مجموع با برتری ۶ بر ۴راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دریافت 249 MB

دیگر خبرها

  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • فیلم/خلاصه دیدار بارسلونا ۱ - پاری‌سن‌ژرمن ۴
  • گل دمبله به بارسلونا (بارسلونا 1-1 پاری سن ژرمن)
  • اشتباه محاسباتی عجیب بخشی از هواداران بارسلونا و پرتاب اشیا به سمت اتوبوس خودی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • بارسلونا زندگی ماست!؛ تجمع هواداران کاتالان ساعاتی پیش از آغاز دیدار برگشت با پاری سن ژرمن / فیلم
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری