Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:34:15 GMT

ارزش معاملات در بورس سمنان به ۲۴۳ میلیارد ریال رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۵۵۷۶

ارزش معاملات در بورس سمنان به ۲۴۳ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان گفت: ارزش معاملات سهام بورس منطقه سمنان در هفته گذشته که آمار تحلیلی آن منتشر شده است؛ از مرز ۲۴۳ میلیون ریال گذشت. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ استانها سمنان نظرات

غلامحسین گل‌ارضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به ارزش معاملات هفتگی در بورس سمنان که آمار آن امروز جمع‌بندی شد اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس سمنان 63 میلیون و 749 هزار و 985 سهم مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارزش ریالی این تعداد سهام در معاملات هفته گذشته توسط کارگزاران بورس سمنان افزود: ارزش ریالی این تعداد سهام 243 میلیارد و 653 میلیون و 253 هزار و 67 ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ سمنان بیان کرد: از این تعداد، 34 میلیون و 515 هزار و 261 سهم به خرید اختصاص داشته است.

گل‌ارضی با اشاره به ارزش ریالی سهام خریداری‌شده در بورس سمنان در هفته گذشته تصریح کرد: ارزش سهام خریداری‌شده به 99 میلیارد و 852 میلیون و 305 هزار و 213 ریال رسیده است.

وی با اشاره به میزان سهام به فروش رفته تالار بورس سمنان در هفته گذشته بیان کرد: در معاملات هفته گذشته، 29 میلیون و 234 هزار و 724 سهم در بخش فروش، مورد معامله کارگزاری‌های مختلف قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌ سمنان ارزش ریالی این سهام به فروش رسیده را 143 میلیارد و 800 میلیون و 947 هزار و 854 ریال عنوان کرد.

به گفته گل ارضی حدود 41 درصد از ارزش معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید و 59 درصد به فروش اختصاص داشت.

وی با اشاره به کاهش شاخص سهام بورس در آخرین روز از معاملات هفته گذشته، از کاهش 1217.8 واحدی این شاخص و رسیدن آن به 181994.3 واحد در پایان معاملات هفته گذشته خبر داد.

انتهای پیام/ن

R41366/P1361/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از ایمیدرو، گواهی سپرده شمش طلا روش نوین جذب نقدینگی و منابع مالی برای حوزه تولید و توسعه معدن و صنایع معدنی است که توسط ایمیدرو ابداع و با همکاری بورس کالا و بانک ملت (به عنوان خزانه دار)، از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است.

در سال ۱۴۰۲ افزون بر ۴۲ میلیون و ۱۰۴هزار گواهی سپرده شمش طلا به ارزش بیش از ۱۴۷هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال معامله شد که برابر با چهار هزار و ۲۱۰ کیلوگرم شمش فلز زرد رنگ بوده است.

این گزارش حاکی است که کل شمش عرضه شده ایمیدرو (مربوط به واحد‌های طلای موته و زرشوران) یک‌هزار و ۸۲۵ کیلوگرم بوده در حالی که «معاملات انجام شده» بر روی اوراق گواهی سپرده، با رشد بیش از ۲ برابری به چهار هزار و ۲۱۰ کیلوگرم رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷ هزار میلیارد ریال
  • ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو به ۱۴۷ هزار میلیارد ریال رسید
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس
  • صعود بورس از منطقه امن