Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، «محمدرضا محمودی»، دادستان نظامی استان گلستان، اظهار کرد: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح، حتی کوچکترین مورد، رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

وی عنوان کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور مأموران در تأمین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادسرای نظامی استان گلستان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه‌ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه‌های مخاطب قرار می‌گیرد و باید بررسی شود نامه‌ای که صبح روز چهارشنبه - 23 آبان - خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی علیه مأمور یا مأموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان جرم دولت قانون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد

تقاضای بررسی لایحه اساسنامه توسعه سواحل مکران طبق اصل ۸۵ قانون اساسی امروز - یکشنبه - در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه _۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی تقاضای بررسی لایحه اساسنامه توسعه سواحل مکران طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در راستای اجرای ماده ۱۶۴ آیین داخلی مجلس اعلام وصول شد.

طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیأتی واگذار کند ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌کند به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 748698

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد