Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بردسیر در جریان سفر سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که حسن پور‌، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ابتدا محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری این شهرستان ارایه کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان از جمله جشنواره شعر آزاد بردسیر اشاره کرد و پتانسیل بالای میربانی حرکتهای فرهنگی و هنری در سطح استانی و منطقه ای این شهرستان را یاد اور شد .

فرماندار بردسیر نیز در این مراسم ظرفیتها ،کاستی ها ،نظرات و خواسته های حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان را بازگو کرد و گفت که برای ایجاد فضایی پویا تر آمادگی داریم تا در این حوزه مهم و اثر گذار بیش از پیش همکاری نماییم.

سید هادی حسینی ،معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی گفت: توسعه فرهنگی، نیازمند تلاش و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی هر منطقه است.

وی ادامه داد: حمایت از کانون های فرهنگی و هنری از مهمترین اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد .

حسینی با بیان این که جامعه فرهنگ دارای معرفت بالایی است، افزود: این جامعه اهل پول نیست و کارها را با دل انجام می دهند،اما ایجاد زیرساخت ها یکی از موارد مهم در این حوزه است .

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن پیام تبریک علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی بدین شرح است:

بنام خدا

 

بی شک تئاتر یک نیاز ملی و یک دستاورد انسانی است که در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن یک جامعه می‌کوشد. یک رسانه بی بدیل در آموزش و فرهنگسازی که در تدوام و گسترش و بقاء فرهنگ و هنر واقعی یک جامعه حضوری فعال دارد. تئاتر یک الگوی فردی و اجتماعی است تا جایی که تجربه های تلخ و شیرین را می توان در آن کسب کرد و راه درست را از نادرست بازشناخت و سره از ناسره را تشخیص داد.

تعهد هنرمندان تئاتر نسبت به خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، همواره یکی از مهم‌ترین عوامل در تولید  یک اثر فاخر و  پرمحتواست؛ از اینرو هنرمندان تئاتر به مردم و میهن خود عشق می ورزند، بنابراین تعالی باورها از نظر اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی هم برایش اهمیت می‌یابد و تبعا مردم هم  از آثار چنین هنرمندی متقابلا استقبال می‌کنند.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و میلاد مسعود کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(س) را تبریک عرض می کنم و روز جهانی تئاتر را فرصتی مناسب و مغتنم می دانم  تا بدین وسیله این روز ارزشمند را به اهالی پرتلاش و فعال در عرصه های مختلف تئاتر، خاصه تمامی هنرمندان ساعی استان  که با شناخت دقیق و حضور مشفقانه شان در مسیر تعالی، توسعه و غنای این هنر انسان ساز  گام برمی دارند، تبریک عرض نمایم.

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • اصلاح انگاره‌های ذهنی و فرهنگی لازمه تحقق جهش تولید است
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر