Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادى ایسکانیوز؛ رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای حل نوسانات و تنظیم بازار مذاکراتی در دست انجام است تا هرچه زودتر اقدامات لازم عملیاتی شود.
وی افزود: در خصوص کنترل بازار مذاکرات زیادی صورت گرفته و قرار شده است مسئولان مربوطه در زمینه قانونمند کردن معاملات و نیز ثبات نرخ کالاها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی ادامه داد: یکی از صحبت های انجام شده در این زمینه، نظارت بر مجموعه اقداماتی است که باید در تولید و تامین مواد اولیه تا فرآیند عرضه به بازار به کار گرفته شود که به طور حتم در این خصوص تمهیدات ویژه ای اتخاذ خواهد شد.
وزیر صنعت با بیان اینکه اصناف از جمله اقشاری هستند که می توانند کمک شایانی به تعادل قیمت ها و بهبود روند معاملات بازار داشته باشند، گفت: اصناف در این زمینه باید ضمن اتحاد با یکدیگر، همکاری های لازم برای برطرف کردن مشکلات موجود در بازار را داشته باشند تا بتوان از این طریق شاهد کنترل نوسانات قیمتی موجود در بازار باشیم.
این مصاحبه با وزیر صنعت روز پنجشنبه 24 آبان ماه جاری در حاشیه جلسه کارگروه تامین مواد اولیه پوشاک در تهران انجام شد؛ در این جلسه حواله پارچه جین(مواد اولیه) به قیمت 39هزار و 600 تومان (حدود 20 هزارتومان زیر نرخ بازار) در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت.
به گفته محمد توکلی دبیر کارگروه تامین مواد اولیه پوشاک در تهران طی روزهای آینده مقرر است پارچه های شلواری، پیراهنی و ... نیز با قیمت مدیریت شده و زیر نرخ بازار در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد.

161 / 161 وزیر صنعت، معدن و تجارت رضا رحمانى تامین مواد اولیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر صنعت معدن و تجارت تامین مواد اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!