Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@10:51:58 GMT

استانداران بازنشسته رفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۰۳۶

به گزارش پارس نیوز، 

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور امروز شنبه 26 آبان ماه با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه، گفت: سرپرستان ١١ استانداری کشور منصوب شدند.

وی اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه اخیر مجلس ۱۴ استاندار مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه هیات دولت برای سه استان همدان، سیستان و بلوچستان و زنجان و همچنین استان کرمان استانداران جدید تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانی افزود: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات و خدمات استانداران این ١١ استان در احکام جداگانه ای یکی از معاونان استانداران استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قم و یزد را به عنوان سرپرست استانداری منصوب کردند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان این که در روزهای آتی استانداران پیشنهادی به هیات دولت معرفی خواهند شد، تاکید کرد: تا انتخاب استانداران جدید، تمام امورات استان ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللی در پیشبرد برنامه ها به وجود نیاید.

سامانی همچنین با اشاره به مشمولیت معاون سیاسی وزارت کشور در قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور در حکمی بهرام سرمست مدیرکل سیاسی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

اسامی سرپرستان ۱۱ استانداری که حکم آنها امروز از سوی وزیر کشور صادر شد، بدین شرح است:

آذربایجان شرقی، جواد رحمتی

اصفهان، محمد علی شجاعی

البرز، عزیز اله شهبازی

تهران، شکر اله حسن بیکی

خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدی

خراسان شمالی، مجید پور عیسی

سمنان، سعید ناجی

قم، سید محمد رضا هاشمی

یزد، محمد علی طالبی

خراسان رضوی، قربان میرزائی

فارس، یداله رحمانی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزارت کشور قانون سیستان و بلوچستان استان کرمان وزیر کشور قم یزد معاون معاون سیاسی وزارتخانه شکر استان کرمان خراسان جنوبی دولت سیستان و بلوچستان وزارتخانه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان