Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@09:35:46 GMT

اگر در اسکورت نوربخش قصور شده، برخورد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۰۵۸

به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا محمودی اظهار کرد: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح، حتی کوچکترین مورد، رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

وی عنوان کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور مأموران در تأمین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادسرای نظامی استان گلستان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه‌ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه‌های مخاطب قرار می‌گیرد و باید بررسی شود نامه‌ای که صبح روز چهارشنبه - 23 آبان - خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی علیه مأمور یا مأموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خودرو ترافیک نیروی انتظامی پلیس راه کار و رفاه دولت فرمانده انتظامی جرم استان گلستان ترافیک خودرو قانون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاساز شده در اتوبوس و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسن ابراهیمی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و مسئله اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و برخورد با مجرمان این حوزه را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745275

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار