Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:20:15 GMT

روستایی: قطعا شانس المپیکی شدن را داریم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۰۹۸

روستایی: قطعا شانس المپیکی شدن را داریم

مهاجم تیم ملی امید امیدوار است با حمایت بیشتر مسؤولان بتوانند در مسابقات مقدماتی المپیک به موفقیت برسند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی با اشاره به تمرینات یک هفته اخیر تیم ملی امید ایران گفت: شرایط اردو خیلی خوب است؛ همه راجع به مشکلاتی که درباره زمین تمرینی ما بود صحبت کردند و به نظرم با توجه به فصلی که در آن هستیم، بیشتر زمین‌های چمن این وضعیت را دارد و خراب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: با توجه به شرایطی که مسؤولان برای تیم ملی امید فراهم کردند، هر روز تمرین کردیم و ان‌شاالله روز دوشنبه بازی دوستانه خوبی برابر تیم عمان داشته باشیم و برنامه‌هایمان را پیش ببریم.

مهاجم ملی پوش پیکان درمورد حضور نفراتی مثل نورافکن و شکاری در تمرینات تیم ملی امید اظهار کرد: بیشتر بازیکنان تیم امید قبلا در تیم ملی جوانان کنار هم بودند ولی الان شرایط تغییر کرده و نفرات جدیدی آمدند؛ حضور لژیونرها در اردو و دیدارهای تدارکاتی قطعا به هماهنگی بیشتر تیم کمک می‌کند.

روستایی یادآور شد: در اردوی قبل بازی دوستانه نداشتیم و این اردو هم قرار بود مسابقه تدارکاتی دیگری غیر از عمان داشته باشیم که آن دیدار هم برگزار نمی‌شود؛ قطعا لغو شدن این مسابقات به ضرر تیم خواهد بود چون همه اعضای تیم ملی امید علاقه‌مند به بازی‌های بیشتر هستند تا در کنار هم به هماهنگی و تجربه بیشتری برسند و در مسابقات مرحله انتخابی المپیک نتیجه بگیرند.

 

او به پتانسیل بالای بازیکنان تیم ملی امید اشاره کرد و افزود: شرایط خوب است و امیدوار هستم باز هم بیشتر به تیم ملی امید رسیدگی شود؛ تمام نفرات تیم امید لیگ برتری و لژیونر هستند و ۱۰۰ درصد این تیم می‌تواند به المپیک برود؛ در مسابقات آسیایی با نفرات زیر ۲۱ سال شرکت کردیم و با تیم با تجربه کره مواجه شدیم و کنار رفتیم، اما امیدوار هستیم در مقدماتی المپیک به موفقیت برسیم.

امیر روستایی تیم امید ایران پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر روستایی تیم امید ایران پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان موفق شد با کسب امتیاز لازم سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

دیگر خبرها

  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • ژیمناستیک ایران برای اولین بار المپیکی شد
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت