Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) از سرمایه های ارزشمند معنوی، مذهبی، زیارتی و سیاحتی برای استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر علی اکبر کریمی، امروز شنبه(26 آبان) در جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده محمد عابد علیه السلام مشهد میقان شهر اراک که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، گفت: این آستان مقدس و ارزشمند از گذشته مورد اقبال منطقه فراهان و حتی استان مرکزی بوده است که در مناسبت های خاص همچون اربعین حسینی عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به سمت این امامزاده از نقاط مختلف پیاده روی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر این برنامه ها و محافل مذهبی و معنوی به صورت گسترده تر در این بقعه مبارکه انجام می شود، افزود: در این راستا طرح توسعه حرم طرحی ضروری و ماندگار برای این منطقه خواهد بود.

 

دکتر کریمی با اشاره به اینکه تا کنون فعالیت های گسترده ای در این راستا انجام شده است، ادامه داد: مشکلاتی نیز بر سر راه این پروژه قرار دارد که از مهمترین این مشکلات بحث آب، برق، راه پیاده رو، زیر گذر روستایی، روشنایی مسیر دسترسی زائران و در مجموع تامین و تعیین تکلیف اراضی برای طرح توسعه حرم است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: امید است با اجرای طرح توسعه حرم و تعیین تکلیف اراضی اطراف شاهد ارتقاء سطح خدمات رسانی برای زائران و عزاداران در ایام مختلف سال باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه ماحصل این جلسه این باشد که تعداد پروژه معیین برای بهبود عبور و مرور و تقویت زیر ساخت های این فعالیت فرهنگی و مذهبی انجام گیرد، افزود: پروژه ها به عنوان اولویت در بودجه سال آینده و کارهای امسال قرار گیرد و با تعیین دستگاه متولی و زمانبندی مشخص برای آن شاهد توسعه، عمران و آبادانی این منطقه باشیم.

 

دکتر کریمی به زمین ها و اراضی اطراف حرم اشاره کرد و گفت: این اراضی چندین هکتار است و نیازمند تملک برای آینده و فعالیت های گسترده اطراف طرح که باید تعیین تکلیف شوند.

 

در ادامه این جلسه دادستان اراک نیز در سخنانی با اشاره به مشکلات موجود در رابطه با زمین های اطراف حرم، گفت: اگر در اسناد و مدارک موجود اشکالاتی وجود داشته باشد به سرعت در راستای رفع این اشکالات و تعیین تکلیف زمین ها اقدام خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد شیراز ارزانی بیرجند تامین اجتماعی آغاز امامت امام زمان عج ظهور امام زمان عج امام زمان عج حال خوش خواندن طرح توسعه امامزاده محمد عابد اراک استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان