Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:47:22 GMT

600 برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۵۳۱

600 برنامه برای هفته بسیج تدارک دیده شده است

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ، از پیش بینی 600 برنامه برای هفته بسیج در سطح پایگاه ها و حوزه های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعید بهشتی راد روز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نگاه و اهمیت ویژه بسیج و بسیجی توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: وجود همیشگی چفیه بر شانه رهبری به همراه فرمایش های گهربار ایشان، گویای مطلب فوق است که مایه مباهات بسیجیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهشتی راد با بیان اینکه بسیجیان خادمان ملت هستند، افزود: بسیجیان افرادی هستند که برای دفاع از این خاک و آب سینه ستبر می کنند و مظهر پیشرفت، ایستادگی، وحدت و خدمت خالصانه هستند.
وی تقارن هفته بسیج با هفته وحدت را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: تحریم ها نمی تواند مانع از اتحاد مردم در برابر استکبار شود و حتی نتواست صادرات ایران را تضعیف کند و یا آن را به صفر برساند.
بهشتی راد ادامه داد: همزمان با شروع هفته وحدت و بسیج روز 28 آبان در بسیج امام شافعی راس ساعت 20 جشن بزرگ میلاد برگزار می شود.
وی از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در حسینیه بیت آیت الله علما با حضور مقامات استانی ، شهرستانی و بسیجیان و رزمندگان در 29 آبان به عنوان برنامه ای دیگر یاد کرد.
وی اضافه کرد، همچنین در یکم آذر همایش آبروی محله شهدای شعبانی در محله بازرگانی کرمانشاه برگزار می شود.
بهشتی راد از غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از فعالان بسیجی و رزمنده، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی نشست سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه ها و پایگاه ها و همچنین خاطره گویی رزمندگان به عنوان دیگر برنامه های هفته بسیج یاد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه همچنین از ویزیت رایگان و خدمت رسانی به محرومان در مناطق آسیب پذیر در هفته بسیج خبر داد.
7460/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته بسيج هفته وحدت بهشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل