Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز با روسای بانک های خصوصی و دولتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در تالار آیینه ساختمان مشروطه مجلس برگزار شد، برخی از مشکلات بانک ها از جمله وضعیت معوقات بانکی، نحوه واگذاری املاک و اموال، نحوه نظارت دستگاه های نظارتی بر عملکرد بانک ها، نحوه تخصیص ارز، مقررات و پیرامون بانک ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی در این دیدار با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی روسای بانک ها درباره نحوه عملکرد دستگاه های نظارتی بر عملکرد نظارت بانکی، گفت: یکی از مطالب مطروحه در نشست امروز شرایط نظارت دستگاه های نظارتی و بازرسی بر عملکرد و اقدامات بانک ها است، حال این موضوع مطرح می شود که با توجه به شرایط تحریمی و تلاش بانک ها برای مقابله با آن، باید شرایط برای نظام بانکی تسهیل شود.

چارچوب و قواعد جدید برای نظارت دستگاه های بازرسی بر عملکرد بانک ها تعیین شود

وی ادامه داد: در این رابطه به نظر من روسای بانک های دولتی و خصوصی باید پیشنهادات خود را ارائه کنند تا چارچوبی برای شرایط کنونی مدون شود تا دستگاه های نظارتی و بازرسی بر اساس چارچوب و قواعد جدید بر عملکرد بانک ها نظارت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز دولتی و خصوصی رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اغاز مانور نظارتی براماکن تامین وتولید وبسته بندی کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،باقری سرپرست جهاد کشاورزی استان گفت قبل از سال جدید در ماه مبارک‌رمضان در قالب یک‌مانور این طرح را در خصوص امنیت غذایی و نظارت بر محصولات کشاورزی و مراکز عرضه محصولات اجرا کردیم و در تداوم این طرح مانور همچنان اجرا میشود تا بر مراکز عمده و بسته بندی و تولیدیها بمنظور امنیت غذایی نظارت کنیم .

یش از۲۴۵۰ واحد فعال تولیدی شناسایی شده که با همکاری تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی کار بازرسی از انها اغاز شده است

مردم می توانند تخلفات را با توجه به اینکه ارزش افزوده در کالاهای اساسی مثل شکر حبوبات بیش از یک درصد نشده حتما به سامانه پلیس امنیت اقتصادی ۰۹۶۳۰۰ و یا سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری
  • اغاز مانور نظارتی براماکن تامین وتولید وبسته بندی کالاهای اساسی