Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:06:11 GMT

آزادکار 97 کیلوگرم ایران برنز گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۵۷۱

آزادکار 97 کیلوگرم ایران برنز گرفت

تهران - ایرنا - «علی شعبانی» آزادکار 97 کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی رقابت های قهرمانی امیدهای جهان با پیروزی مقابل حریفی از چین، مدال برنز گرفت.

به گزارش شنبه شب ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در شهر بخارست رومانی پایان یافت و شعبانی نماینده کشورمان در وزن 97 کیلوگرم با کسب مدال برنز، نخستین مدال تیم ایران را نیز در این پیکارها به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعبانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل «سیمونه ایناتونی» از ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد «اریک تیله» از آلمان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
آزادکار 97 کیلوگرم ایران در این مرحله مقابل «گیوی ماتچاراشویلی» از گرجستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل «چائو کیانگ یانگ» از چین با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
در وزن 65 کیلوگرم «مرتضی قیاسی» در دور نخست در مصاف با «واردگس کاراپتیان» از ارمنستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم نیز «الیاس ژومای» از قزاقستان را با نتیجه 5 بر شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد «کولتون مکریستال» از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
قیاسی در این مرحله مقابل «ری هیگوچی» نایب قهرمان المپیک 2016 از ژاپن با نتیجه نزدیک 4 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل «اسلام دودایف» از روسیه با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.
«علیرضا سرلک» در وزن 57 کیلوگرم، «نیما اشفاقی» در وزن 70 کیلوگرم و «مجتبی اصغری» در وزن 79 کیلوگرم نیز نمایندگان حذف شده تیم ایران در پنج وزن نخست بودند.
همچنین در پنج وزن دوم نیز «کامران قاسم پور» در وزن 86 کیلوگرم راهی دیدار فینال شد. «ایمان صادقی» و «حسین شهبازی» در اوزان 61 و 92 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و «نوید زنگنه» و «رامین طاهری» در 74 و 125 کیلوگرم به گروه بازنده ها رفتند.
این مسابقات یکشنبه شب با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی پنج وزن دوم به پایان می رسد.
شبد**ورزشی**1067**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي اميد روماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم

امیر رضا ده بزرگی کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم در دیدار رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

او در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ده بزرگی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • برنز 60 کیلوی آسیا به ده بزرگی رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی