Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@12:21:37 GMT

راه‌اندازی بازار گل در محدوده بهشت زهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۶۹۵

صراط:

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از راه‌اندازی بازار گل در محدوده بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش ایلنا حمیدرضا تحصیلی در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ساماندهی با شهردار منطقه ۱۹ و در جریان بازدید از محدوده ضایعات‌‌فروشان خیابان خلازیر گفت: ضایعات فروشان خلازیر ساماندهی می‌‌‌شوند.

وی با اشاره بر لزوم مکان‌‌‌‌یابی‌های جدید جهت ساماندهی فروشندگان سیارگل در بزرگراه منتهی به بهشت زهرا، از جذب سرمایه‌‌‌گذار جهت راه‌اندازی بازاربزرگ گل در این محدوده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نشست، توکلی، شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به معضلات ضایعات فروشان خیابان خلازیر اظهار داشت: عدم ثبات در مالکیت گاراژها، نبود یک واحد صنفی مشخص در محل و وقفی بودن زمین‌‌‌های این مجموعه از جمله محدودیت‌های ساماندهی خیابان خلازیر است.

وی پیشنهاد داد که با انتقال کسبه به بیرون شهر و تغییر کاربری اولیه می‌‌توان در راستای بهبود شرایط منطقه گام برداشت.

لازم به ذکر است ۳۰۰ گاراژ ، دو هزار واحد صنفی و ۷۵۰ باب مغازه در محدوده خلازیر مشغول به فعالیت هستند.

در این جلسه مقرر شد که کلیه معضلات فوق با تشکیل یک کمیته فنی و تخصصی مشترک و با همکاری منطقه و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مرتفع شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بازار گل بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی