Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن از لیورپول، یک بازیکن از هرکدام از تیم های اتلتیکو مادرید، ناپولی و یوونتوس شانس این را دارند که جایزه بهترین بازیکن سال قاره آفریقا را به دست بیاورند.

طرفداری- به رسم هر سال، BBC Sports قصد دارد در انتهای سال 2018 میلادی، بهترین بازیکن قاره آفریقا را انتخاب کند. سال گذشته این عنوان به محمد صلاح رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح امسال هم در بین 5 نامزد نهایی کسب این عنوان حضور دارد؛ توماس پارتی (غنا)، مهدی بن عطیه (مراکش)، کالیدو کولیبالی (سنگال) و سادیو مانه (سنگال) رقبای صلاح در این راه هستند:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال نکونام لایق قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: این دیدار را کامل دیدم، استقلال ۸۰ دقیقه نمایش فوق العاده ای داشت و فکر می‌کنم که می‌توانست ۴-۵ گل بزند. در دقایق آخر هم سر دو غفلت و اشتباه گل خوردند که در نهایت بازی را بردیم و به صدر برگشتیم.

به نقل از ورزش سه وی افزود: با این اسکوادی که تیم دارد، فکر می‌کنم آقای نکونام تا اینجا هم کار بزرگی کرده، با وجود تمامی مشکلاتی که از ابتدای فصل برایش ایجاد کردند و در روند خرید بازیکن آنگونه که می‌خواست بازیکن برایش نگرفتند اما همین بازیکنانی که در استقلال هستند بهترین عملکرد خود را نشان داده‌اند، غیبت یامگا و مهدی‌پور که دو بازیکن مهم برای استقلال بودند اما آبی‌ها مثل اول فصل با قدرت جلو می‌روند.

میداوودی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد و اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، استقلال قهرمان لیگ می‌شود و قطعا استقلال مدل نکونام هم لایق قهرمانی است. تا همینجای لیگ تیمی که ابتدای فصل خیلی ها فکر می‌کردند در حد کسب سهمیه و رتبه چهارم، پنجم بسته شده، فوق العاده بوده است. به همه اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان استقلال با جان و دل بازی می‌کنند و یکدلی تیم را می‌توان از شادی گل‌ها و رفتار بازیکنان و کادرفنی دید.

مهاجم سابق آبی‌ها در پایان نیز گفت: حذف استقلال از جام حذفی را باید به فال نیک بگیریم، اکنون تیم یک فرصت چند روزه دارد و امیدوارم به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنند تا برای نبردهای بعدی آماده شود. ۶ هفته باقی مانده و ۶ فینال، مطمئنم این تیم تا روز آخر خواهد جنگید، حالا نتیجه اش هرچه بشود خیر است .

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897551

دیگر خبرها

  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا
  • صادرات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری خراسان رضوی
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • برگزاری اجلاس آفریقا در تهران؛ ۷ اردیبهشت
  • استقلال نکونام لایق قهرمانی است
  • ایران میزبان وزرای اقتصادی قاره آفریقا می‌شود
  • ایران میزبان وزرای اقتصادی قاره آفریقا خواهد شد
  • تجار ایرانی از ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی آفریقا بهره ببرند