Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ دولت سوریه روز شنبه آخرین پایگاه (تروریست های وهابی صهیونیستی) داعش در جنوب این کشور را آزاد کرد.
 گروه تروریستی وهابی- صهیونیستی داعش سال 2014 بخش وسیعی از خاک سوریه را اشغال کرد اما اکنون از همه آنها بیرون رانده شده است و فقط چند منطقه را در جنوب و شرق این کشور تحت اشغال خود دارد و این مناطق زیر حملات شدید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داعش روز شنبه تلول الصفا، آخرین منطقه تحت کنترل خود در جنوب سوریه را که بین استان های دمشق و سویدا قرار دارد در پایان چند هفته حملات هوایی شدید نیروهای دولتی از دست داد.
رامی عبد الرحمن، مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد ارتش سوریه این منطقه را بعد از عقب نشینی عناصر داعش به سوی بادیه ( بیابان ) در شرق تحت کنترل گرفت.
به گفته وی، بین 700 تا 1000 تکفیری در پی توافقی با حکومت سوریه این منطقه را ترک کردند.
خبرگزاری رسمی سانا نیز گزارش داد ارتش بعد از به هلاکت رساندن شماری از تکفیری ها به پاکسازی مناطق آزاد شده ادامه می دهد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: داعش کشته تروریست پاکسازی جنوب سوریه ارتش بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع نظامی سوری در این باره به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: ساعت ۲:۵۵ دقیقه بامداد امروز جمعه ارتش رژیم صهیونیستی یک حمله موشکی از شمال فلسطین اشغالی به سوی اراضی جنوب سوریه داشت که طی آن تاسیسات پدافند هوایی سوریه هدف قرار گرفت و این حمله خسارات جانی در پی نداشت.

برخی منابع نیز اعلام کردند که این حمله سکوهای پدافند هوایی ارتش سوریه در استان مرزی درعا را هدف قرار داده است.

کد خبر 6082321 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است