Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:17:44 GMT

فنلاند سفیر روسیه را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۹۰۸

فنلاند سفیر روسیه را احضار کرد

خبرگزاری مهر:به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه فنلاند سفیر روسیه در این کشور را احضار کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، دلیل این امر اعتراض فنلاند به اقدام ادعائی روسیه در زمینه ایجاد اختلال در سیگنال‌های سامانه موقعیت‌یاب جهانی (جی‌پی‌اس) در جریان رزمایش اخیر ناتو بوده است.

وزارت خارجه فنلاند در این خصوص اعلام کرد که سفیر روسیه قرار است دوشنبه هفته جاری برای ارائه توضیحاتی در این باره به نهاد مذکور برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که روسیه پیشتر ادعای فنلاند مبنی بر ایجاد اختلال در سیگنال‌های سامانه موقعیت‌یاب جهانی (جی‌پی‌اس) را رد کرده بود.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین نیز دوشنبه پیش در یک کنفرانس خبری ضمن رد ادعای فنلاند گفت: روسیه دائما به جرائم مختلفی متهم می‌شود که بی اساس هستند.

این در حالیست که بزرگترین رزمایش ناتو از زمان جنگ سرد بیست و پنجم اکتبر در نروژ آغاز شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: فنلاند احضار سفیر سفیر روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه

مرادی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد با عبور سامانه بارشی و افزایش پایداری جو آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده عمدتا صاف تا کمی ابری گاهی به خصوص در ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: بررسی آخرین خروجی الگو‌های پیش بینی حاکی از ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به کشور است که در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها از روز چهارشنبه استان مرکزی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود