Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@21:57:18 GMT

امنیت فایرفاکس بالاتر می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۶۹۲۶

امنیت فایرفاکس بالاتر می‌رود

ایتنا - موزیلا اعلام کرده که به منظور محافظت از اطلاعات شخصی کاربران، قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود افزوده تا کاربران هنگام ورود به سایت‌های آلوده، هشدار دریافت کنند.
موزیلا اعلام کرد که مرورگر اینترنتی فایرفاکس از این پس به منظور افزایش امنیت سایبری کاربران به قابلیت جدیدی مجهز می‌شود که دسترسی هکرها به اطلاعات شخصی آنها را قطع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، این روزها که مساله امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی افراد از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار شده و بسیاری از نهادهای نظارتی و دولتی همواره غول های تکنولوژی و شرکت های توسعه دهنده برنامه های مختلف را تحت فشار قرار می دهند، حالا شرکت موزیلا بعنوان توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس اعلام کرده است که به منظور محافظت از اطلاعات شخصی کاربران قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود افزوده است تا کاربران به هنگام ورود به وب‌سایت‌های آلوده، هشدار سابقه آلودگی بدافزاری وب سایت و درگاه‌های مذکور را دریافت کرده و از ورود خودداری کنند.  

بر اساس گزارش ذکر شده در وب سایت computerworld، این قابلیت بدین صورت است که کاربران به هنگام ورود و استفاده از خدمات مختلف یک وب سایت می‌توانند به سابقه مثبت یا منفی آن در افشای اطلاعات کاربران دسترسی داشته و حریم خصوصی خود را حفظ کنند.  

موزیلا اعلام کرده است که این کار را تنها به منظور افزایش امنیت سایبری و محافظت از حریم خصوصی کاربران انجام داده و می‌خواهد از افشای داده‌های شخصی همچون حساب‌های کاربری افراد، گذرواژه و پست‌های الکترونیکی جلوگیری بعمل بیاورد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: موزیلا فایرفاکس مرورگر اینترنتی هکر امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی