Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:18:34 GMT

کنایه شفر به کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۰۵۴

کنایه شفر به کی‌روش

سرمربی استقلال با لحنی کنایه‌آمیز درباره پست جدید وریا غفوری گفت: نیمه دوم سورپرایز شدم که دیدم او (کی‌روش) از وریا در بخش هجومی سمت راست زمین استفاده کرد.

به گزارش مشرق،  وینفرد شفر سرمربی استقلال یکی از تماشاگران بازی تیم ملی کشورمان مقابل ترینیداد و توباگو بود. شفر که برای زیر نظر گرفتن بازیکنان استقلالی تیم ملی عصر پنج‌شنبه به ورزشگاه آزادی رفته بود بعد از بازی دقایقی نیز با خبرنگاران صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابتدا از این گفت که این بازی یک تست خوب برای تیم ملی بود و سپس با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «نیمه دوم سورپرایز شدم که دیدم او (کی‌روش) از وریا در بخش هجومی سمت راست زمین استفاده کرد. کار خوبی بود!» اشاره سرمربی آلمانی استقلال به ماجرای خط خوردن عجیب وریا غفوری پیش از جام جهانی بود که کارلوس کی‌روش خط خوردن وریا را به بازی کردن این بازیکن در بخش هجومی سمت راست ترکیب استقلال ربط داد و گفت: من یک بازیکن با خصوصیات دفاعی در سمت راست زمین می‌خواهم، اما وریا در تیم باشگاهی اش فقط در فاز تهاجمی کار می‌کند.

البته این «توجیه» سرمربی تیم ملی با نقدهای زیادی مواجه شد، چون وریا بخش عمده‌ای از فصل گذشته را اتفاقاً در پست دفاع راست بازی کرده بود و عملکرد فوق العاده‌ای نیز داشت. شفر که در همان مقطع نیز اعتراض خود را به تصمیم کی‌روش و توجیه او ابراز کرده بود این بار بعد از بازی با ترینیداد از تناقضی که در تصمیم فنی کی‌روش دید، بی‌تفاوت نگذشت و به آن اشاره کرد.

در جریان این بازی زمانی که صادق محرمی نیمه دوم به میدان آمد، وریا به دستور کی‌روش در بخش هجومی سمت راست قرار گرفت و صادق مدافع راست شد. وریا از دقیقه ۵۸ تا ۷۷ هافبک راست تیم بود تا این‌که رامین رضاییان به‌جای او وارد زمین شد، اما همین ۱۹ دقیقه برای شفر کافی بود تا به کارلوس متلک بیندازد.

منبع: خبرورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف استقلال فوتبال کارلوس کی روش وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس

تیاگو سانتوس بیش از 10 میلیون یورو قیمت دارد

طرفداری | میلان ممکن است برای جذب تیاگو سانتوس، مدافع راست پرتغالی لیل وارد عمل شود چراکه فلورنتزی و کالابریا فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند. 

به گزارش دنیله لونگو و گاتزتا دلو اسپورت، میلان به جذب تیاگو سانتوس می اندیشد. این مدافع متولد 2002 که با 6.5 میلیون یورو به لیل آمد، در این فصل چندین بار توسط روسونری زیرنظر گرفته شده و قیمتش در حال حاضر بیش از 10 میلیون یورو است. با توجه به تحت قرارداد بودن الساندرو فلورنتزی و داویده کالابریا تا سال 2025، میلان پیگیر وضعیت این مدافع راست پرتغالی خواهد بود. لونگو می گوید احتمال اقدام یوونتوس برای این سانتوس نیز وجود دارد (در صورت جدایی تیموتی وه آ).

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس