Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@21:58:22 GMT

ترامپ: «بن‌سلمان» در قتل خاشقجی نقشی ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۱۲۱

ترامپ: «بن‌سلمان» در قتل خاشقجی نقشی ندارد!

به گزارش جهان نيوز به نقل از واشنگتن پُست، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز شنبه و علیرغم اعلام رسمی سازمان اطلاعات مرکزی این کشور مبنی بر مقصر بودن «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول ادعا کرد: ولیعهد عربستان نقشی در قتل خاشقچی ندارد!

به گزارش این منبع، رئیس جمهوری آمریکا با اعلام اینکه هنوز در مورد ارزیابی سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) در ارتباط با قتل «جمال خاشقجی» اطلاعات لازم را دریافت نکرده، مدعی شد که به وی گفته شده ولیعهد عربستان نقشی در قتل خاشقچی نداشته است!

شایان ذکر است که منابع آگاه قبلا به روزنامه واشنگتن پست گفتند سازمان سیا در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده است که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شخصا دستور قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی را در کنسولگری این کشور در استانبول صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این منابع نتیجه گیری سازمان سیا با قطعیت بالا بوده و بر این موضوع که بن سلمان شخصا در پس این جنایت هولناک بوده است، صحه می گذارد.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند