Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز در بیانیه ای ضمن دروغگو خواندن یک فرد ایرانی خارج نشین فعال در حوزه فوتبال کشورهای عربی، اتهام جنجالی که وی متوجه دستیار کی روش در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی کرده است را تکذیب کرد و به دفاع از کادرفنی کی روش مقابل اتهام خوشحالی آنها از ناکامی پرسپولیس پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، فارغ از درست یا نادرست بودن ادعای فدراسیون فوتبال در این بیانیه و وارد ساختن اتهام دروغگویی به این کارشناس، در بخشی از این نامه برای حمله به شخصیت این فرد که مهرداد مسعودی نام دارد، وی را «کارشناس بی بی سی فارسی» خطاب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد البته مدتهاست که درباره مسایل فوتبال با بخش فارسی این بنگاه خبرپراکنی انگلیسی همکاری داشته و بارها از طریق این شبکه ماهواره ای درباره مسایل فوتبال کشورمان به اعلام نظر و تحلیل پرداخته است و این موضوع سوژه جدیدی نیست که فدراسیون فوتبال بسان یک اهرم از آن استفاده کرده تا این افشاگری اخیر او را هدفمند و با قصد و منظور قبلی برای تخریب تیم ملی ایران نشان دهد.

اما نکته مهم اینجاست که مسعودی طی یکی دوسال اخیر و در دوره ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال بارها در کنار او دیده شده است و رییس فدراسیون فوتبال ایران بدون توجه به سبقه همکاری این فرد با شبکه بی بی سی، با وی در یک قاب دیده شده است که عکس ها هرگز اتفاقی و تصادفی نیست! تاج در بازدید از امکانات مجتمع فوق مدرن اسپایر قطر در دهها عکس کنار این فرد دیده شده است ؛ در حالی که می توانست حضور او را با فدراسیون میزبان در میان گذاشته و از شیوخ قطری بخواهد یک راهنمای فارسی زبان دیگر به او معرفی کنند تا حرف و حدیثی متولد نشود.

با این حال مهدی تاج نه تنها نارضایتی و عدم خشنودی اش بابت همراهی این «کارشناس بی بی سی» را اعلام نکرد که در اقدامی عجیب، در مراسم استقبال از جیانی اینفانتینو در فرودگاه مهرآباد تهران همین یک هفته پیش مسعودی را نیز با خود برد!! اگر تاج این چهره را غیرموجه می دانست، چه توجیهی برای این همراهی وجود داشته است؟ آیا تاج آن موقع از رابطه کاری مسعودی با بی بی سی بی خبر بوده؟ اگر باور کنیم که مهدی تاج بی خبر بوده، آیا هیچ فرد دیگری در درون فدراسیون نبوده که به جناب رییس این موضوع را گوشزد کند؟

عکس های زیر به وضوح نشان می دهد این کارشناس فوتبال خارج نشین ایرانی که از قضا شایعه شده بخاطر نفوذش احتمالا مسوولیت دپارتمان رسانه ای جام جهانی 2022 قطر را نیز برعهده خواهد داشت، رابطه حسنه ای با مهدی تاج دارد و بدون اینکه نقشی در فدراسیون فوتبال ایران یا ای اف سی داشته باشد، پای پله هواپیمای اختصاصی رییس فیفا در تهران دیده می شود و در قلب تصویر آغوش کشیدن اینفانتینو توسط تاج لبخند می زند.

به نظر می رسد حالا که پایگاه رسمی اطلاع رسانی فدراسیون برای سرپوش گذاشتن روی حرکت زشت دستیار آماتور کی روش، دست به تکذیب زده است، این قسمت را ناشیانه عمل کرده و ناخودآگاه انگشت اتهام را سوی رییس خود نشانه رفته است.

با این نگاه فدراسیون فوتبال؛ تقوی در لیگ برتر چه می کند؟

البته جالب است بدانید یکی دیگر از کارشناسان پرکار فوتبالی در بی بی سی که به مراتب بیشتر و طولانی تر از مسعودی روی آنتن این شبکه متعلق به دولت بریتانیا حضور یافته است، اکنون در مدت کوتاهی پس از بازگشت به ایران در لیگ برتر به جایگاه سرمربیگری در تیم بزرگ تراکتورسازی رسیده است و همین فدراسیون آقای تاج برای او کارت مربیگری صادر کرده است.

محمد تقوی سرمربی فعلی تراکتورسازی که طی هفته های اخیر بعد از جدایی توشاک، هدایت تراکتوری های پرستاره را برعهده گرفته و نتایج خوبی هم کسب کرده است، سالها کارشناس بی بی سی بود و بارها روی آنتن این شبکه رفته است پس اگر همکاری با این تلویزیون خارجی از نگاه فدراسیون جرم یا حداقل خطا محسوب می شود، باید فکری به حال محمد تقوی کرد نه اینکه با علم به زندگی او در انگلیس، منتظر بمانیم و بعدها اگر کاری را از او قبول نداشتیم، انگ بیگانه پرستی و وطن فروشی به او چسبانده و از کشور برانیم. ادامه این تناقض برای فدراسیون فوتبال خوب نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • مهدی تاج: VAR را از چین می‌آوریم؛ لیگ برتر پیر است