Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی‌ با تأکید بر لزوم اقدام مسئولان برای برخورد با مفسدان اقتصادی گفت‌: برخورد با این اخلالگران زمینه استقرار عدالت را در جامعه فراهم می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر امروز در یادواره نخستین شهیده صالحین بسیج کشور زهرا دقیقی در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت:‌ از مسئولان نظام انتظار داریم برای کنترل اوضاع اقتصادی جامعه برخورد با مفسدان را جدی‌تر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کشور با چالش‌های بزرگ اقتصادی روبه‌رو است تصریح کرد:‌ با وجود تمام این مشکلات و تنگناهای اقتصادی که توسط دشمنان طرح‌ریزی و پیاده شده است جمهوری اسلامی همچنان و با قدرت به راه مقدس و هدف بزرگ خود ادامه می‌دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ابراز داشت: تمام مدیران و مسئولانی که در کشور جایگاه و منصبی دارند باید ضمن امانت‌داری از حقوق بیت‌المال با اتخاذ تدابیر ویژه و راهکارهای اساسی در مسیر رفع مشکلات و معضلات گام بردارند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه مقام معظم رهبری به سران قوای سه‌گانه اختیارات ویژه داده‌اند ابراز داشت: سوءتدبیرها و ضعف‌های بسیار زیادی در حوزه مسائل اقتصادی اتفاق افتاد اما امیدواریم مسئولان ذیربط ضمن برخورد جدی با متخلفان در زمینه معیشت مردم راهکارهای جدی‌تری را اجرایی کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن از چندین جبهه در فکر وارد کردن آسیب به کشورمان است گفت: ترویج مسائل ضدفرهنگی و جنگ نرم در این حوزه از نقشه‌های شوم دشمن برای اضمحلال نظام خانواده و نابودی آن بوده که در این راه تمامی ابزارها و امکانات خود را به نوعی بسیج کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تمسک به فرهنگ شهادت،‌ عاشورا و ولایت فقیه را نجات‌بخش کشور از نقشه‌های شوم دشمن دانست و گفت:‌ دشمن با نفوذ در شبکه‌های اجتماعی و با هدف قرار دادن قشر نوجوان و جوان کشور قصد دارد در مورد اساسی‌ترین موضوعات اعتقادی شبهه ایجاد کند.
آیت‌الله دری نجف آبادی به ایستادگی و مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزکاری‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ابراز داشت: در روزهای اخیر این رژیم غاصب و کودک‌کش حملات بسیار زیادی را علیه مردم غزه انجام داد اما با شلیک بیش از 500 موشک سیلی بزرگی از رزمندگان اسلام خورد.
امام جمعه اراک پیروزی‌های مردم غزه،‌ لبنان،‌ یمن و بسیاری از ملت‌های مظلوم را از آثار نهضت امام راحل دانست و عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نهضت مبارزه با استبداد و استعمار خود در حقیقت روح تازه‌ای در جسم و جان ملت‌های مسلمان برای ایستادگی در برابر جبهه کفر دمید.
وی ایستادگی علمای بزرگی نظیر شهید مدرس و یا مقاومت شهید میرزا کوچک جنگلی و یارانش را زمینه‌ساز پیروزی انقلاب ارزیابی کرد و گفت: این بزرگان و شهدای تاریخ با تمام جان خود در برابر حکومت‌های ظلم و جور ایستادگی کرده و در این راه مقدس با سربلندی تمام جان خود را فدا کردند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مساله بنیان خانواده و فرزندآوری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تصریح کرد:‌ در اوایل دهه 70 و با توجه به اقتضای آن دوران تلاش‌های بسیار زیادی برای توفق رشد جمعیت در کشور انجام شد اما ادامه پیدا کردن آن خسارت‌هایی را ایجاد کرد.
آیت‌الله دری نجف آبادی اجرای راهکارهایی برای افزایش زاد و ولد در کشور و ترغیب جوانان برای ازدواج را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: امیدواریم متولیان تدابیری حکیمانه در این مورد بیاندیشند تا ضمن تسهیل در امر ازدواج جوانان مردم به فرزندآوری علاقه بیشتری نشان دهند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دین مبین اسلام برای مقام زن ارزش بسیار زیادی قائل شده است عنوان کرد: در زمانی که عرب جاهلیت اقدام به کشتن و زنده به گور کردن دختران خود می‌کرد قرآن کریم و دین مبین اسلام برای مقام زن در اجتماع جایگاه بسیار رفیع و ویژه‌ای را قائل شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تربیت فرزندان صالح را از وظایف بانوان و زنان مؤمنه دانست و افزود: اگر در یک جامعه‌ای بانوان در جایگاه رفیع و حقیقی خود قرار داشته باشند علاوه بر اینکه بنیان خانواده به سمت تعالی حرکت می‌کند توطئه‌های دشمن در قالب جنگ فرهنگی نیز کاملاً خنثی و بی‌اثر می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی هفته وحدت را از جمله برکات استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت:‌ امام راحل با نامگذاری این هفته در حقیقت مسیر اتحاد و انسجام جامعه اسلامی را ترسیم کرد تا راه‌های نفوذ و شیطنت دشمنان برای اخلال در صفوف مؤمنان بسته شود.
منبع: تسنیم کد خبر: ۵۵۷۳۱۱ تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با کاروان قاریان اعزامی به حج تمتع گفت:‌ افرادی که سال ۸۵ برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند همچنان در صف هستند و برخی از آنها حدود ۳۰ سال در نوبت حج خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، سیدعبدالفتاح نواب در دیدارِ قاریان اعزامی به حج ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه برخی از زائران ثبت‌نامی تا زمان اعزام به حج حدود ۳۰ سال در نوبت خواهند بود، میانگین سنی ۳۵ سال برای قاریان حج امسال را یادآور شد و افزود: افرادی که در سال ۸۵ برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند همچنان در صف هستند و برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند، ولی شما که با قرآن معامله کرده‌اید برای این سفر انتخاب شده‌اید.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه این سفر برای بسیاری از افراد دست نیافتنی است، خطاب به قاریان اعزامی به حج گفت: قدردان حضور در سرزمین وحی باشید و از فرصت‌ها استفاده کنید.

او سپس در تبیین نکات و موارد ضروری و اثر گذار در گردهمایی بزرگ مسلمانان، اظهار کرد: با گذشت سالیان، شرایط تغییر یافته و حج امروز نسبت به دوره‌های پیشین با تغییراتی همراه بوده است. یکی از این موارد هم حضور «کاروان قرآنی نور» است که منسجم، هدف‌گذاری شده و ویژه و میزبان معنوی ضیوف الرحمن است.

نواب بیان کرد: حضور در کاروان قرانی نور و خادم قرآن بودن سخت است، ولی حفظ این عنوان با توجه به اینکه در بین مردم چهره می‌شوید سخت‌تر و شرایط برای شما متفاوت خواهد بود.

او همچنین درباره چگونگی بهره‌مندی بیشتر از فضای حج، مسئولیت‌ها و وظایفی که این قاریان در سفر حج به عهده دارند، حضور در گردهمایی‌ها و ارتباط با زائران پیش از اعزام به این سفر توصیه‌هایی داشت و در ادامه تاکید کرد: وقت‌تان را به شکلی مدیریت کنید که بیشترین استفاده را از آن ببرید و صدا و حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید. خدا هم به این کار بزرگ برکت خواهد داد.

سرپرست حجاح ایرانی همچنین گفت: اگر در جایی زائری به کمک نیاز داشت این کار را انجام دهید، چونکه بر اساس آیات قرآن، جبران خدمت با ثواب نیست بلکه با خدمت مشابه از جانب مخدوم و خداست. خدا رحمت کند حاج آقا ابوترابی را، او در عین حال که یک خادم بود به دیگران هم کمک می‌کرد حتی دست شکنجه‌گر خود را در اسارت گرفت و با خود هم‌مسیر کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه اعزام کاروان‌های حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و پایان این حضور در دهه اول ماه محرم خواهد بود، از قاریان خواست که برای موسم حج برنامه‌ریزی کنند تا حضوری کاربردی و تاثیرگذار داشته باشند.

محمدتقی میرزاجانی، رئیس دبیرخانه کمیته اعزام این گروه از قاریان گفت: اعضاء این کاروان از برخی استان‌های کشور هستند و تعدادی برای نخستین بار به حج اعزام می‌شوند. این نخبگان قرانی پس از آزمون‌ها و ارزیابی‌های متعدد انتخاب شده‌اند و در مدینه و مکه، قرائت قرآن و اجرای تواشیح خواهند داشت.

او اضافه کرد: متوسط سنی این قاریان در حج امسال، ۳۵ سال است و در این کاروان، سه قاری حافظ کل قرآن، قاری برجسته و گروه تواشیح وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی