Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در لیست منتشر شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام برخی خویشاوندان مقامات به چشم می‌خورد.

نام افشین غریب پور متولد ۱۳۶۸ عضو هیئت مدیره سیمان یاسوج فرزند خداداد غریب پور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بانک ملی، سید ابراهیم سقایی فومنی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر خواهرزاده محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، یعقوب موسوی جهان آباد مدیر عامل سیمان یاسوج از بستگان خداداد غریب پور و برادرزاده سید باقر موسوی نماینده مجلس پنجم و ششم در این لیست به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




ابراهیم سقایی فومنی خواهرزاده آقای نوبخت سخنگوی دولت، عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی غدیر
امیر سامان اسفندیاری فرزند فرشاد اسفندیاری معاون نظارت بر شرکت‌های تاپیکو، مهدی راعی عضو هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر برادر رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و محمد ابراهیم راعی متولد ۱۳۶۸ از بستگان رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی که در اردیبهشت ماه سال جاری توسط محمد رضوانی فر مدیرعامل گروه دارویی تامین به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت توزیع دارو پخش منصوب شده، از دیگر ژن‌های خوب شستا هستند.


محمد ابراهیم راعی متولد ۱۳۶۸ از بستگان رضا راعی قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال جاری توسط محمد رضوانی فر مدیرعامل گروه دارویی تامین به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت توزیع دارو پخش منصوب شده است.
محمدعلی شفیعی سیف آبادی عضو هیئت مدیره پتروشیمی غدیر داماد غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت، هادی وکیلی عضو هیئت مدیره دوده صنعتی پارس فرزند محمد علی وکیلی نماینده مجلس، سید مصطفی فیض عضو هیئت مدیره شرکت‌های شیمی بافت و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خواهرزاده محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین، سعید اله بداشتی عضو هیئت مدیره کارخانجات پارس الکتریک فرزند آیت الله ابوالحسن الله بداشتی برخی از ژن‌های خوب زیر مجموعه وزارت کار هستند.


سید مصطفی فیض عضو هیئت مدیره شرکت‌های شیمی بافت و سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی خواهرزاده محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق  
سعید الله بداشتی عضو هیئت مدیره کارخانجات پارس الکتریک فرزند آیت الله ابوالحسن الله بداشتی
لیست زیر اسامی وابستگان به مقامات و سیاسیون را که در شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار مشغول هستند مشخص می‌کند. این در حالی است که بهمن ماه سال ۹۶ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک بخشنامه، به سازمان‌ها و نهاد‌های تابعه این وزارتخانه دستور داد تا از به‌کارگیری منسوبان به افراد سیاسی در سطوح مدیریتی شرکت‌ها و هلدینگ‌های تابعه، خودداری کنند، بخشنامه‌ای که گویا از طرف شستا و صندوق بازنشستگی به آن اهمیت داده نشده است.



مدیرعامل شستا: برای انتصابات تحت فشارم

مرتضی لطفی مدیرعمل شستا در مورد لیست هیئت مدیره شرکت‌ها گفت: تعدای از افراد را داریم که مشمول ماده ۲۴۱ قانون تجارت می‌شوند، به این ترتیب که این افراد همزمان در دو جا عضو هیئت مدیره هستند. البته اکثر این افراد استعفا کرده‌اند و فرآیند جایگزینی آن‌ها در حال انجام است، ولی انتخاب آن‌ها و طرح در کمیته انتصابات طول می‌کشد.

وی در ادامه گفت: هیچکدام از این افراد از شرکت دومی که در آن عضو هستند حق عضویت نگرفته اند. بیش از ده نفر از خواهران همکاران را در هیئت مدیره شرکت‌ها منصوب کردیم.

لطفی در مورد عدم دریافت حق عضویت را نقض کرد و گفت: اعضای غیر موظف ماهی یک بار جلسه می‌گیرند و میزان حق جلسه آن‌ها ماهانه یک تا یک میلیون دویست هزار تومان است. اینکه معاونان ما همزمان در شرکت‌های زیر مجموعه عضو هیئت مدیره هستند در جهت استفاده از توانمندی آنهاست.

وی در پاسخ به اینکه آیا برای انتصاب کسی تحت فشار بوده اید گفت: بله.

بعد از اظهارات مدیرعامل شستا کارشناس برنامه گفت: در پتروشیمی جم اعضای هیئت مدیره در سال ۹۶ جمعا ۱۸۶ میلیون تومان پاداش هیئت مدیره گرفتند، به عبارتی هر نفر در هر ماه ۱۵ میلیون تومان بغیر از حق جلسات گرفته است چطور آقای لطفی می‌گوید افراد بخاطر عضویت در هیئت مدیره پولی دریافت نمی‌کنند.     منبع: رویکرد امروز

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: مصلی سمنان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان و هیئت مدیره مصلی سمنان اظهار کرد: مصلی سمنان در آینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دست‌اندرکاران برگزاری نماز جمعه سمنان باید زمینه حضور کودکان و نوجوانان در نماز جمعه را فراهم کنند، افزود: باید به موازات پیش‌بینی فضای بازی برای کودکان و نوجوانان در مصلی نماز جمعه، برای انتقال مفاهیم عمیق دینی و اسلامی به آنها نیز برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه کمک‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به توسعه مصلی‌ها و مساجد توسط خداوند متعال به بهترین وجه جبران خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم خدمات خالصانه شما به مصلی سمنان مورد رضایت امام عصر (عج) قرار گیرد.

مطیعی با تقدیر از پیشکسوتان و افرادی که عمر خود را در راه خدمت به مساجد و مصلی‌ها صرف کرده‌اند، تصریح کرد: آنان که چشم بصیرت دارند عظمت خدمت به مسجد را درک می‌کنند.

وی آغاز فعالیت هیئت مدیره جدید مصلی سمنان را عامل تسریع در تکمیل این پروژه بزرگ دانست و گفت: باید زمینه مشارکت آحاد مردم سمنان در تکمیل مصلی امیرالمؤمنین (ع) را فراهم کنیم.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام ابراهیم قاسمپور رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام محسن پهلوانی‌فر، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان و عباس کاشیان مسئول و عضو هیئت مدیره مصلی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) سمنان در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص نماز جمعه شهرستان و نیز مصلی سمنان پرداختند.

در پایان این برنامه احکام مسئولیت اعضای هیئت مدیره مصلی حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) سمنان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اعطا شد.

کد خبر 736734

دیگر خبرها

  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • شکوری: حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است
  • افزایش ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت شبکه آی‌پی کشور در ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش داشت
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد